ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن بشقاب‌؛ لاغری با کالری شماری

تناسب اندام موضوعی است که هر فرد حداقل یک بار به آن فکر کرده است اما در این میان افرادی هستند که برای رسیدن به تناسب اندام و تنظیم وزن خود تلاش می‌کنند. برای این ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۹ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

تناسب اندام موضوعی است که هر فرد حداقل یک بار به آن فکر کرده است اما در این میان افرادی هستند که برای رسیدن به تناسب اندام و تنظیم وزن خود تلاش می‌کنند. برای این کار روش‌های مختلفی وجود دارند اما یکی از رایج‌ترین روش‌ها کالری شماری است که حالا با اپ‌هایی مثل اپلیکیشن بشقاب امکان پذیر است.

میزان کالری مورد نیاز هر فرد منحصر به فرد است و به عوامل مختلفی مثل وزن، قد و جنسیت بستگی دارد به همین دلیل مانند تمام کالری شمارهای دیگر، به محض ورود به برنامه از شما خواسته می‌شود تا یک پروفایل بسازید و اطلاعات لازم را در آن وارد کنید.

پس از تکمیل پروفایل، شاخص توده‌ی بدنی و تحلیل وزنی شما روی صفحه، نمایش داده می‌شود تا بتوانید برای قدم بعدی تصمیم بگیرید و مشخص کنید که می‌خواهید وزن خود را کاهش و افزایش دهید یا وزن فعلی را حفظ کنید.

اگر می‌خواهید صرفا میزان و نوع غذای مصرفی در روز را ثبت کنید، می‌توانید به صورت رایگان از اپ استفاده کنید اما برای تعیین وزن هدف و محاسبه‌ی کالری باید اشتراک ماهیانه یا سالیانه تهیه کنید.

خرید اشتراک علاوه بر امکان تعیین وزن هدف به شما اجازه می‌دهد تا غذا و فعالیت‌های دلخواه خود را اضافه کنید، به آموزش‌های آشپزی رژیمی، مقالات آموزشی، تمرینات ورزشی و بروزسانی‌های غذایی دسترسی داشته باشید و تبلیغات را هم حذف می‌کند.

اشتراک ماهیانه ۶ هزار تومان، اشتراک سه ماهه ۱۵ هزار تومان و اشتراک سالیانه ۴۰ هزار تومان قیمت دارند که می‌توان گفت مناسب است اما ممکن است با وجود اپلیکیشن‌هایی که این امکانات را به صورت رایگان ارائه می‌دهند، برای کاربران چندان منطقی نباشد. ضمنا خبری از اشتراک رایگان در شروع کار با اپ نیست که با توجه به هزینه‌ی کم اشتراک ماهیانه قابل توجیه است.

اپلیکیشن بشقاب علاوه بر شمردن کالری‌ها، تحلیلی از درشت مغذی‌ها (کربوهیدرات، چربی و پروتئین) به شما ارائه می‌دهد که کمک می‌کند علاوه بر مقدار غذای مصرفی، نوع غذا را هم به مرور اصلاح کنید. این اپ میزان آبی که در روز می‌نوشید را هم ثبت می‌کند و یادآور خوبی برای این است که در طی روز آب کافی بنوشید.

اپلیکیشن بشقاب امکان قدم‌ شماری هم دارد که تعداد گام‌ها، مدت زمان پیاده‌روی، طول مسیر به کیلومتر و سرعت شما را نمایش می‌دهد. متاسفانه قدم شمار برنامه با تنظیمات پیش فرض به درستی کار نمی‌کند و حتما باید به صورت دستی تنظیمات را تغییر دهید تا نتیجه‌ی بهتری بگیرید.

یکی از امکانات بسیار خوب این اپ، ثبت روند پیشرفت است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا در بازه‌های زمانی مختلف وزن خود را ثبت کنند و عکسی از خود در همان زمان را آپلود کنند، بنابراین در طی گذشت زمان می‌توانند تغییرات خود را به صورت عینی ببینند و مقایسه کنند.

در کل می‌توان گفت که اپلیکیشن بشقاب به عنوان یک اپ کالری شمار عملکرد رضایت‌بخشی دارد اما لیست غذاهای آن نیاز به ارتقا دارد و هنوز باید غذاهای بیشتری به آن افزود شوند و به عنوان یک اپ قدم شمار هم قطعا نیاز به بهبود دارد تا محاسبات دقیق‌تری ارئه بدهد.

بشقاب

بشقاب

سازنده: شرکت پیشرو سامانه آراد قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: undefined حجم: 8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی