ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی نوا ۹ احتمالا اول مهرماه با چیپ اسنپدراگون ۷۷۸ معرفی می‌شود

به نظر می‌رسد هواوی اول مهرماه به صورت رسمی از سری نوا ۹ رونمایی خواهد کرد و عرضه این گوشی‌ها از ۷ مهر آغاز خواهد شد. همچنین گوشی‌های این خانواده احتمالا از پردازنده اسنپدراگون شرکت ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

به نظر می‌رسد هواوی اول مهرماه به صورت رسمی از سری نوا ۹ رونمایی خواهد کرد و عرضه این گوشی‌ها از ۷ مهر آغاز خواهد شد. همچنین گوشی‌های این خانواده احتمالا از پردازنده اسنپدراگون شرکت کوالکام بهره می‌برند.

یک افشاگر در شبکه اجتماعی چینی ویبو ضمن اعلام زمان معرفی و عرضه سری نوا ۹ اعلام کرد نسخه استاندارد این گوشی به پردازنده اسنپدراگون ۷۷۸ شرکت کوالکام مجهز خواهد بود. هر چند این پردازنده از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند اما به دلیل محدودیت‌های فعلی شرکت چینی احتمالا نسخه 4G آن مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

نوا ۹

چیپ اسنپدراگون ۷۷۸ با استفاده از فرآیند پیشرفته ۶ نانومتری ساخته شده است و گفته می‌شود پردازنده Kyro ۶۷۰ و پردازنده گرافیکی Adreno 642L آن ۴۰ درصد عملکرد بهتر ارائه می‌کند. همچنین این چیپ از نظر هوش مصنوعی، به نسل ششم موتور هوش مصنوعی با پردازنده هگزاگون ۷۷۰ کوالکام مجهز است.

هواوی نوا ۹ پرو گوشی هوشمند پرچمدار آینده شرکت چینی محسوب می‌شود که پیش از این برخی مشخصات مهم آن افشا شده است. در گزارش‌های قبلی مشخص شده بود مدل پرو این سری از یک نمایشگر بزرگ به همراه روزنه دوربین سلفی قرص شکل در گوشه سمت چپ بالا با دو دوربین سلفی بهره می‌برد. دوربین پنل پشتی روی یک برآمدگی بسیار بزرگ قرار گرفته است که دوربین اصلی آن در بخش بالا و سایر دوربین‌ها به همراه یک فلش LED در حلقه پایینی قرار دارند.

علاوه بر این طبق شواهد ارائه شده از سوی پایگاه داده ۳C گفته می‌شود که هواوی نوا ۹ پرو از باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و برای اولین بار از شارژ فوق‌سریع ۱۰۰ وات پشتیبانی خواهد کرد. از سویی دیگر نسخه استاندارد با فناوری شارژ سریع ۶۶ وات همراه است. همچنین گفته می‌شود که نوا ۹ پرو به همراه سیستم عامل جدید هارمونی ۲.۱ روانه بازار خواهد شد که در مقایسه با نسل قبل خود دارای ویژگی‌های جدیدی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی