ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس از چند لپ‌تاپ جدید با نمایشگر OLED و پشتیبانی از ویندوز ۱۱ رونمایی کرد

ایسوس در رویداد «Create the Uncreated» چندین لپ‌تاپ جدید را معرفی کرد که از نمایشگر OLED بهره می‌برند. این محصولات که در سری ذن‌بوک، ویووبوک، استودیوبوک و اکسپرت‌بوک قرار می‌گیرند، از جدیدترین سیستم عامل مایکروسافت ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

ایسوس در رویداد «Create the Uncreated» چندین لپ‌تاپ جدید را معرفی کرد که از نمایشگر OLED بهره می‌برند. این محصولات که در سری ذن‌بوک، ویووبوک، استودیوبوک و اکسپرت‌بوک قرار می‌گیرند، از جدیدترین سیستم عامل مایکروسافت یعنی ویندوز ۱۱ پشتیبانی می‌کنند.

تمام این لپ‌تاپ‌های جدید از نمایشگر OLED بهره می‌برند و می‌توان آن‌ها را با پردازنده‌های Core اینتل یا سری رایزن ۵۰۰۰ شرکت AMD سفارش داد. در بالاترین رده این محصولات خانواده پروآرت قرار می‌گیرند که حالا دو سیستم جدید استودیوبوک ۱۶ و استودیوبوک پرو ۱۶ به آن‌ها اضافه شده‌اند.

این محصولات را می‌توان با نمایشگر OLED با رزولوشن 4K سفارش داد که حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت دارد. در مدل مجهز به پردازنده اینتل می‌توان به سراغ پردازنده Xeon W-11995M رفت و در مدل دارای پردازنده AMD هم می‌توان به کارت گرافیک ورک‌استیشن RTX A2000 دسترسی پیدا کرد.

استودیوبوک پرو ۱۶

در سری ویووبوک با لپ‌تاپ‌های پرو و پرو X روبه‌رو هستیم که مدل استاندارد در نسخه‌های ۱۴ و ۱۵ اینچی و مدل ایکس در نسخه‌های ۱۴ و ۱۶ اینچی روانه بازار می‌شوند و همانطور که می‌توان حدس زد، مدل ایکس به نمایشگر باکیفیت‌تر و گرافیک قدرتمندتر مجهز شده است.

ایسوس ویووبوک پرو ۱۴ و ۱۵ را می‌توان با نمایشگر OLED با رزولوشن فول اچ‌دی یا 2.8K سفارش داد، اما برای مدل پرو 14X و 16X می‌توان به سراغ نمایشگر 4K رفت. در نسخه‌های استاندارد شاهد استفاده از گرافیک انویدیا جی‌فورس GTX 1650 هستیم و در نسخه‌های ایکس کاربران به گرافیک جی‌فورس RTX 3050 دسترسی پیدا می‌کنند.

لپ‌تاپ ایسوس
ایسوس ویووبوک پرو 14X

ایسوس همچنین از چند لپ‌تاپ جدید سری ذن‌بوک هم رونمایی کرده که شامل ذن‌بوک 14X و ۱۴ فلیپ با نمایشگر OLED لمسی می‌شود. مدل 14X از لولای ۱۸۰ درجه بهره می‌برد و مدل فلیپ دارای طراحی ۲ در ۱ است. هردوی آن‌ها برای بهترین استفاده از نمایشگر لمسی، با قلم عرضه می‌شوند. ایسوس برای کاهش قیمت و ابعاد این محصولات بجای گرافیک‌های مستقل، از گرافیک‌های مجتمع اینتل و AMD استفاده کرده است.

لپ‌تاپ ایسوس
ذن‌بوک 14X و ۱۴ فلیپ

در نهایت با لپ‌تاپ‌های سری اکسپرت‌بوک روبه‌رو هستیم که جدیدترین اعضای این خانواده اکسپرت‌بوک B5 و B5 فلیپ نام دارند. این لپ‌تاپ‌ها از پردازنده‌های اینتل و نمایشگر OLED با رزولوشن فول‌ اچ‌دی بهره می‌برند که البته برای مدل فلیپ از نوع لمسی است. این محصولات همچنین به سنسور اثر انگشت و چیپ TPM 2.0 مجهز شده‌اند و طبق ادعای ایسوس تا ۱۲ ساعت شارژدهی دارند.

لپ‌تاپ ایسوس
اکسپرت‌بوک B5

این چند لپ‌تاپ جدید ایسوس اواخر سال جاری میلادی روانه بازار می‌شوند. استودیوبوک پرو ۱۶ قیمتی برابر ۲۵۰۰ دلار دارد و نسخه استاندارد آن با قیمت ۲۰۰۰ دلار فروخته می‌شود. برای خرید لپ‌تاپ ایسوس ویووبوک پرو 16X و 14X باید به ترتیب ۱۴۰۰ و ۱۲۰۰ دلار هزینه بپردازید. قیمت ویووبوک پرو ۱۴ و پرو ۱۴ به ترتیب برابر ۹۲۰ و ۷۵۰ دلار است. در نهایت ایسوس برای اکسپرت‌بوک B5‌ قیمت ۱۳۰۰ دلار را درنظر گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی