ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سامسونگ گلکسی اس 22
تکنولوژی

نسخه مجهز به اسنپدراگون ۸۹۸ گلکسی S22 در کدام کشورها عرضه خواهد شد؟

هرچه به معرفی پرچمدارهای آینده سامسونگ نزدیکتر می‌شویم، اخبار بیشتری درباره آن‌ها منتشر می‌شود و حالا گزارشی جدید از کشورهایی می‌گوید که نسخه‌های مختلف سری گلکسی S22 را دریافت می‌کنند. به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها می‌خواهند ...

احمدرضا فرهبد
نوشته شده توسط احمدرضا فرهبد | ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

هرچه به معرفی پرچمدارهای آینده سامسونگ نزدیکتر می‌شویم، اخبار بیشتری درباره آن‌ها منتشر می‌شود و حالا گزارشی جدید از کشورهایی می‌گوید که نسخه‌های مختلف سری گلکسی S22 را دریافت می‌کنند. به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها می‌خواهند در اکثر کشورها این محصولات را با تراشه اسنپدراگون و نه اگزینوس بفروشند.

ظاهرا سامسونگ قصد دارد تولید انبوه گوشی‌های گلکسی اس 22 را از آبان شروع کند و احتمالا این گوشی‌ها از اوایل سال ۲۰۲۲ در دسترس خواهند بود. طبق اطلاعات منتشر شده، برخی از این گوشی‌ها با چیپ اسنپدراگون ۸۹۸ و برخی دیگر با تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ عرضه می‌شوند.

گوشی‌های سری گلکسی S21 با چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ در مناطق محدودی عرضه شدند، اما این موضوع برای نسل بعدی آن‌ها تغییر خواهد کرد و کاربران در اکثر کشورهای به تراشه کوالکام دسترسی پیدا می‌کنند.

سامسونگ گلکسی S22

طبق اطلاعات اخیر، گوشی‌هایی که در بازارهای اروپا و آمریکای جنوبی عرضه خواهند شد، دارای اگزینوس ۲۲۰۰ خواهند بود و گوشی‌هایی که وارد بازارهای آمریکای شمالی، چین، هنگ‌کنگ، کره جنوبی، هند و جنوب شرقی آسیا خواهند شد، احتمالا به اسنپدراگون ۸۹۸ مجهز می‌شوند. البته برخی اپراتورها در حال مذاکره برای دسترسی به نسخه اگزینوس سری گلکسی S22 هستند.

در حال حاضر نه اسنپدراگون 898 و نه اگزینوس 2200 به‌صورت رسمی معرفی نشده‌اند، اما طبق گزارش‌ها و شایعات، اینبار سامسونگ دست بالا را خواهد داشت. تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ احتمالا با پردازشگر گرافیکی AMD می‌تواند اسنپدراگون ۸۹۸ را شکست دهد.

فرقی نمی‌کند سامسونگ در پرچمدارهای آینده‌اش از چه تراشه‌ای استفاده می‌کند، چرا که در هر صورت یکی از بهترین محصولات بازار خواهند بود. با این وجود، احتمالا نباید منتظر پیشرفت‌های چشمگیری نسبت به سری گلکسی S21 باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی