ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مینگ-چی کو: اپل واچ سری ۷ با حل مشکلات تولید اوایل مهر عرضه می‌شود

اپل مشکل تولید اپل واچ سری ۷ را برطرف کرده و از اواخر شهریور تا اوایل مهر ماه تولید انبوه این ساعت هوشمند را آغاز می‌کند. ظاهرا زمان‌بندی عرضه این دستگاه تغییری نکرده و اپل ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۰

اپل مشکل تولید اپل واچ سری ۷ را برطرف کرده و از اواخر شهریور تا اوایل مهر ماه تولید انبوه این ساعت هوشمند را آغاز می‌کند. ظاهرا زمان‌بندی عرضه این دستگاه تغییری نکرده و اپل مطابق انتظار آن را معرفی و راهی بازار خواهد کرد.

بر اساس جدیدترین یادداشت «مینگ-چی کو»، اپل واچ جدید به خاطر طراحی متفاوت خود باید نسبت به مدل‌های قبلی پروسه‌های تولید بیشتری را پشت سر بگذارد. این محصول امسال ظاهری با لبه‌های تخت دارد تا شبیه آیفون ۱۲ و آیپد پرو شود.

به‌علاوه، پنل مقاوم‌تر اپل واچ ۷ به جای طراحی قدیمی کابلی از نوعی طراحی تماسی استفاده می‌کند که برای نخستین بار نیازمند پروسه‌ای موسوم به LIPO است. اپل همچنین از خط تولید جدید OLED استفاده کرده که می‌تواند بازدهی را افزایش و هزینه تولید پنل‌ها را کاهش دهد. این شرکت برای دستیابی به این خط تولید با «ال‌جی دیسپلی»، «یانگ پونگ» و Jabil همکاری کرده و این همکاری‌ها تاخیرهایی را به وجود آورده است.

خبر خوب این است که اپل با بررسی انواع مختلف طراحی‌های تجربی بهترین پیکربندی تولید را پیدا و استانداردهای کیفی را اصلاح کرده تا مشکل دوام پنل نمایش را برطرف کند. کو می‌گوید: «انتظار داریم Jabil تولید انبوه ماژول‌های اپل واچ ۷ را از اواسط سپتامبر آغاز کند.»

پیش‌تر دو خبرگزاری Nikkei Asia و بلومبرگ هم گفته بودند که تولید اپل واچ ۷ به خاطر طراحی پیچیده‌تر دچار تاخیر شده است. «مارک گرمن» از بلومبرگ اخیرا گفته بود که این دستگاه در زمان عرضه موجودی محدودی خواهد داشت. او در واکنش به یادداشت کو دوباره در توییتی تاکید کرد: «اپل واچ ۷ در خلال رویداد سپتامبر در کنار آیفون جدید معرفی خواهد شد، اما یا برخی از مدل‌ها دیرتر عرضه می‌شوند یا عرضه محدود خواهد بود.»

مینگ-چی کو در یادداشت خود نسبت به اپل واچ ۲۰۲۲ نیز ابراز خوش‌بینی کرده و می‌گوید این خانواده حاوی مجموعه جدیدی از قابلیت‌های سلامتی از جمله اندازه‌گیری دمای بدن خواهد بود. مراسم سپتامبر اپل سه‌شنبه هفته جاری ساعت ۲۱:۳۰ شب برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی