ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

«کوین لینچ»، مغز متفکر اپل واچ رهبری پروژه خودروی اپل را برعهده می‌گیرد

نایب رئیس بخش فناوری اپل، «کوین لینچ» که مغز متفکر اپل واچ محسوب می‌شود، مدیریت پروژه خودروی اپل را برعهده می‌گیرد و جایگزین «داگ فیلد» می‌شود. فیلد یکی از مدیران ارشد پروژه اپل بود که ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

نایب رئیس بخش فناوری اپل، «کوین لینچ» که مغز متفکر اپل واچ محسوب می‌شود، مدیریت پروژه خودروی اپل را برعهده می‌گیرد و جایگزین «داگ فیلد» می‌شود. فیلد یکی از مدیران ارشد پروژه اپل بود که چند روز پیش از این شرکت جدا شد و به فورد پیوست.

لینچ اولین بار در ژوئیه سال جاری میلادی به تیم اپل کار پیوست و طبق گزارش‌های آن زمان، این مدیر ارشد قرار بود به مدیریت پروژه اپل کار کمک کند. اما حالا که فیلد از کوپرتینویی‌ها جدا شده، لینچ جایش را می‌گیرد و رهبری تیم را برعهده خواهد داشت.

لینچ روی مهندسی سخت افزار خودروی اپل نظارت می‌کند و همچنین روی سنسورهای خودروی خودران کار خواهد کرد.

لینچ که برای کار روی اپل واچ شناخته شده، از سال ۲۰۱۳ در اپل حضور دارد و پیش از آن، در شرکت ادوبی مشغول به فعالیت بود و به خلق پلتفرم Creative Cloud این کمپانی کمک کرد. در کنار خودروی اپل، انتظار می‌رود لینچ به کار روی اپل واچ و همچنین سرویس‌های سلامت اپل هم کار کند.

کوین لینچ خودروی اپل

پروژه خودروی برقی اپل در ماه‌های اخیر با تغییرات زیادی مواجه شده و همین موضوع موانع زیادی برای کوپرتینویی‌ها ایجاد کرده است. به گزارش بلومبرگ، جدایی فیلد از اپل نشان می‌دهد که خودروی کوپرتینویی‌ها در آینده نزدیک از راه نمی‌رسد و توسعه آن همچنان در مراحل اولیه قرار دارد:

«انتخاب لینچ به عنوان رهبر پروژه خودروی اپل نشان می‌دهد که این کمپانی همچنان تمرکز اصلی‌اش را روی نرم افزار و فناوری خودران بجای بحث‌های مکانیکی قرار داده است. لینچ برای دهه‌ها یک مدیر نرم افزاری بوده و به عنوان رهبر تیم‌های سخت افزار فعالیتی نداشته. علاوه بر این، تا به امروز در شرکت خودروسازی هم کار نکرده است.»

فورد چند روز پیش از استخدام فیلد برای کار روی پروژه‌های هوش مصنوعی، نرم افزار و سخت افزار خبر داد. فیلد از سال ۲۰۱۸ در اپل مشغول فعالیت بود و قبل از آن هم در تسلا کار می‌کرد و روی تولید خودروی محبوب مدل ۳ نظارت داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی