ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Soccer Super Star‏؛ رقابت در زمین چمن

بازی‌های شبیه‌ساز ورزشی یکی از محبوب‌ترین موضوعات سبک شبیه‌سازی هستند و در بین تمام ورزش‌های موجود هم از نظر محبوبیت، همیشه اختلاف معناداری بین بازی‌های فوتبالی با سایر بازی‌ها وجود دارد. بازی Soccer Super Star‏ ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

بازی‌های شبیه‌ساز ورزشی یکی از محبوب‌ترین موضوعات سبک شبیه‌سازی هستند و در بین تمام ورزش‌های موجود هم از نظر محبوبیت، همیشه اختلاف معناداری بین بازی‌های فوتبالی با سایر بازی‌ها وجود دارد. بازی Soccer Super Star‏ یکی از محبوب‌ترین شبیه‌سازهای فوتبالی موبایل در حال حاضر است که به تازگی آپدیت شده و به همین بهانه به سراغش رفتیم تا نگاهی به آن داشته باشیم.

در بازی Soccer Super Star‏ همه‌چیز حول محور عبور توپ از خط دروازه می‌چرخد و بازیکنان باید بتوانند در شرایط مختلف توپ را به گل تبدیل کنند. گیم‌پلی به این صورت است که ابتدا مسیر توپ را مشخص می‌کنید و سپس منتظر نتیجه می‌مانید اما چالشی که با آن روبرو هستید، تعداد محدود انتخاب‌هایی است که در اختیارتان قرار می‌گیرند.

بازی Soccer Super Star

اما محدودیت انتخاب‌ها تنها چیزی نیست که باعث می‌شود این بازی چالش برانگیز باشد زیرا با محدودیت زمانی هم روبرو هستید، بنابراین باید بتوانید به سرعت انتخاب‌های موجود را آنالیز کنید و یک استراتژی دقیق بچینید که به گل و امتیاز منتهی می‌شود. از طرفی هم هرچه بازی جلوتر می‌رود، با انتخاب‌های سخت‌تری روبرو می‌شوید.

کنترل‌های بازی Soccer Super Star‏ کاملا ساده هستند و شما فقط با لمس صفحه و رسم یک مسیر، بازی را انجام می‌دهید اما گیم‌پلی بازی به اندازه‌ای چالش‌برانگیز است که این سادگی را جبران کرده و تمام تمرکز شما را به خود معطوف کند.

اما بازی Soccer Super Star‏ فقط یکی از صدها بازی فوتبالی است که تا به حال منتشر شده و مانند بقیه‌ی بازی‌ها شما را در نقش یک بازیکن در زمین سبز فوتبال قرار می‌دهد بنابراین رقبای زیادی دارد که باید با آن‌ها رقابت کند. می‌توان گفت اولین مزیت رقابتی آن آفلاین و رایگان بودن بازی است که به خودی خود بازیکنان را جذب می‌کند.

بازی Soccer Super Star

در بسیاری از بازی‌ها آفلاین بودن به معنی حذف فاکتور رقابت است اما سازندگان بازی Soccer Super Star‏ توانسته‌اند هر دو را در کنار هم بگذارند و به این ترتیب تورنمنت‌های آفلاین هفتگی در بازی برگزار می‌شوند که بازیکنان می‌توانند در آن‌ها میزان پیشرفت و توانایی خود را بسنجند.

علاوه بر این، از نظر طراحی بصری هم با محصولی رضایت بخش روبرو هستید که از طراحی سه بعدی بهره می‌برد و حرکات بازیکنان و جزئیات مختلف به خوبی در آن نمایش داده می‌شود. نمی‌توان گفت که کیفیت گرافیکی عالی است اما به اندازه‌ای خوب است که شما را مجذوب خودش کند.

در کل می‌توان گفت که بازی Soccer Super Star عنوانی خوش ساخت است که می‌تواند بازیکنان را برای ساعت‌ها پای موبایل نگه دارد و ارزش دانلود کردن را دارد. بازی آفلاین است و بهتر است اتصال اینترنت را قطع کنید تا با تبلیغات‌های متعدد روبرو نشوید.

Soccer Super Star‏

Soccer Super Star‏

سازنده: SIMFACE LIMITED قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 300.7/97 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی