ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت استارتاپ آموزشی TakeLessons را تصاحب کرد

سخنگوی مایکروسافت تایید کرد که این شرکت استارتاپ TakeLessons را خریداری کرده. این استارتاپ به کاربران کمک می‌کند تا در دوره‌های آموزشی آنلاین و آفلاین با موضوعات مختلفی از جمله سازهای موسیقی یا زبان‌های خارجی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | ۲۳:۳۰

سخنگوی مایکروسافت تایید کرد که این شرکت استارتاپ TakeLessons را خریداری کرده. این استارتاپ به کاربران کمک می‌کند تا در دوره‌های آموزشی آنلاین و آفلاین با موضوعات مختلفی از جمله سازهای موسیقی یا زبان‌های خارجی ثبت‌نام کنند.

مایکروسافت با وجود تصاحب این استارتاپ، همچنان به تعهد خود مبنی بر فراهم کردن فرصت‌هایی برای آموزش کاربران پایبند خواهد بود. البته ردموندی با استفاده از لینکدین در این بخش از بازار حضور دارند.

بیش از ۶ درصد درآمد مایکروسافت از لینکدین به دست می‌آید و این شبکه اجتماعی، بخشی از درآمدش را به واسطه اشتراک‌های کاربران خود به دست می‌آورد. اشتراک لینکدین شامل دسترسی به بخش آموزش می‌شود و مشترکان می‌توانند دوره‌های آنلاین خود را از این طریق برگزار کنند.

با این حال، لینکدین و TakeLessons متفاوت هستند. استارتاپ TakeLessons که سال ۲۰۰۶ تاسیس شده و در سن‌دیگو مستقر است، کلاس‌های گروهی زنده ارائه می‌کند. همچنین در حالی که بخش آموزش لینکدین به صورت تخصصی در زمینه‌های مدیریت، فروش و سایر موضوعات تجاری فعالیت دارد، دوره‌های آموزشی TakeLessons موضوعات بیشتری از جمله موسیقی، زبان و هنر را شامل می‌شود.

سخنگوی مایکروسافت در ایمیل خود به CNBC گفته:

«TakeLessons یک بازار آنلاین منحصر به فرد و قابل اعتماد است که مربیان متنوع و واجد شرایط را با دانشجویان در هر سنی که اهداف خود را دنبال می‌کنند، متصل می‌کند.»

«استیون کاکس»، بنیانگذار و مدیرعامل TakeLessons در لینکدین نوشت:

«با کمک و تلاش گروه استثنایی TakeLessons صدها میلیون نفر از گوشه و کنار جهان از TakeLessons دیدن کرده و میلیون‌ها دقیقه درس‌های مختلف را گذرانده‌اند. این موارد شامل همه‌چیز از علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات گرفته تا زبان فارسی، اسب سواری، پارکو، تنیس و آواز را شامل می‌شود.»

شیوع ویروس کرونا برای آموزش‌ آنلاین مفید بوده است. Coursera در اوایل امسال گفته بود که همه‌گیری کووید-۱۹ باعث رونق بازار یادگیری آنلاین شده. ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت نیز اعلام کرده بود تعداد ساعاتی که کاربران در بخش آموزش لینکدین صرف کرده‌اند در سه ماهه چهارم به صورت سالانه دو برابر شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی