ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی A73 احتمالا اولین موبایل سری A با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود

سامسونگ ظاهرا روی توسعه نسل جدید گوشی‌های سری A برای سال ۲۰۲۲ کار می‌کند. به گزارش منابع آگاه، ظاهرا تمامی موبایل‌های این سری با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال (OIS) عرضه می‌شوند و احتمالا گلکسی A73 ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

سامسونگ ظاهرا روی توسعه نسل جدید گوشی‌های سری A برای سال ۲۰۲۲ کار می‌کند. به گزارش منابع آگاه، ظاهرا تمامی موبایل‌های این سری با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال (OIS) عرضه می‌شوند و احتمالا گلکسی A73 اولین گوشی از سری A خواهد بود که از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

به گزارش وب‌سایت TheElec احتمالا گلکسی A73 نیمه اول سال ۲۰۲۲ روانه بازار خواهد شد.

گلکسی A73

گلکسی A73 جایگزین گوشی گلکسی A72 خواهد شد که از ماژول دوربین چهارگانه شامل سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی مجهز به OIS، لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد. سامسونگ برای عکس‌های سلفی و تماس‌های تصویری گلکسی A72 نیز از یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی استفاده کرده است.

درباره سایر مشخصات گلکسی A73 هنوز اطلاعات زیادی منتشر نشده است. به احتمال زیاد این گوشی از چیپست سری ۷ اسنپدراگون بهره می‌برد و ممکن است با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراه شود. با این وجود، انتظار می‌رود در ماه‌های آینده جزئیات بیشتری درباره A73 منتشر شود.

سامسونگ مانند نسل قبلی، ممکن است گلکسی A73 را به همراه یک پنل امولد با نرخ تازه‌سازی بالا و باتری بزرگ با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع روانه بازار کند. از جمله موارد احتمالی دیگر این گوشی می‌تواند به گواهی IP67 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب اشاره کرد. در بخش نرم افزار نیز باید دید که گوشی جدید سامسونگ به همراه سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI 4.0 معرفی خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی