ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاربران از مشکل ریستارت خودکار گوشی‌های سری گلکسی A و M شکایت می‌کنند

سری گلکسی A و M سامسونگ فروش بالایی در بازار دارند و در کشورهای مختلف کاربران زیادی را جذب می‌کنند. با این وجود، اخیرا کاربران گزارش‌هایی درباره مشکل ریستارت خودکار برخی گوشی‌های این سری منتشر ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۸:۴۵

سری گلکسی A و M سامسونگ فروش بالایی در بازار دارند و در کشورهای مختلف کاربران زیادی را جذب می‌کنند. با این وجود، اخیرا کاربران گزارش‌هایی درباره مشکل ریستارت خودکار برخی گوشی‌های این سری منتشر کرده‌اند که برای آن‌ها دردساز شده است.

این گزارش‌ها توسط کاربران هندی صاحب گوشی‌های گلکسی M30s، گلکسی M31، گلکسی M31s، گلکسی A50، گلکسی A50s و گلکسی A51 منتشر شده‌اند. به نظر می‌رسد این مشکل مربوط به گوشی‌های فروخته شده در بازار هند می‌شود و کاربران در کشورهای دیگر چنین مشکلی را تجربه نمی‌کنند.

گزارشات متعدد نشان می‌دهند اکثر دستگاه‌ها هنگ می‌کنند و ریستارت می‌شوند. برخی دیگر از ریستارت‌های مداوم خبر داده‌اند که کار با دستگاه را غیرممکن می‌کنند. تعدادی دیگر از کاربران می‌گویند که گوشی در یک لوپ گیر می‌کند و شاید راه‌اندازی هم نشود.

این مشکلات از نزدیک به دو ماه پیش گزارش می‌شوند ولی هنوز کره‌ای‌ها درباره علت آن‌ها اطلاعاتی منتشر نکرده‌اند. بنابراین هنوز بطور دقیق نمی‌دانیم با مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری روبه‌رو هستیم. با این وجود، برخی کاربران می‌گویند با مراجعه به مراکز سامسونگ و پرداخت هزینه بیش از ۱۰۰ دلار، مادربرد گوشی را تعویض کرده‌اند.

تمام دستگاه‌های مذکور از چیپست اگزینوس ۹۶۱۰ و ۹۶۱۱ بهره می‌برند، اما اینکه مشکل بوجود آمده به تراشه اگزینوس مربوط می‌شود یا خیر، هنوز مشخص نیست. در حال حاضر کاربران کشورهای دیگر چنین مشکلی را گزارش نکرده‌اند، با این حال شاید برخی دستگاه‌ها از هند به کشورهای دیگر فرستاده شده باشند.

با توجه به اینکه ریست فکتوری تاثیری روی رفع مشکل ندارد و کاربران هم نمی‌خواهند با پرداخت هزینه بالایی مادربورد را تعویض کنند، انتظار می‌رود سامسونگ در آینده نزدیک درباره این مشکل شفاف‌سازی کند و در صورت وجود مشکل سخت افزاری، قطعه معیوب را بطور رایگان تعویض کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • majid
    majid | ۲۸ شهریور ۱۴۰۰

    منم ی چند باری با این مشکل رو به رو شدم...

مطالب پیشنهادی