ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی زد فولد ۳ از تست سقوط سربلند بیرون آمد [تماشا کنید]

کانال یوتیوب «PhoneBuff» تست سقوط گوشی تاشو ۱۸۰۰ دلاری گلکسی زد فولد ۳ را به اشتراک گذاشته است که از مقاومت بالای آن در برابر سقوط خبر می دهد. بادوام بودن دستگاه یکی از بزرگترین ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

کانال یوتیوب «PhoneBuff» تست سقوط گوشی تاشو ۱۸۰۰ دلاری گلکسی زد فولد ۳ را به اشتراک گذاشته است که از مقاومت بالای آن در برابر سقوط خبر می دهد. بادوام بودن دستگاه یکی از بزرگترین چالش‌های کره‌ای‌ها در طراحی نسل جدید گوشی‌های تاشو بود که ظاهرا اکنون توانسته به از این مرحله با موفقیت عبور کند.

همان‌طور که در ویدیو دیده می‌شود، دستگاه تاشو در تست دوم سقوط دچار ترک‌خوردگی می‌شود، اما لولای آن سالم می‌ماند. در طول بقیه تست‌ها نیز نمایشگر دستگاه از نظر عملکرد سالم باقی مانده و مشکلی برایش اتفاق نمی‌افتد. یکی دیگر از نتایج قابل توجه این است که قاب رویی گوشی با وجود تحمل ضربات سخت ترک‌هایی برداشته، اما همچنان به خوبی کار می‌کرد و هیچ مشکلی در فعالیت گوشی ایجاد نمی‌کند. در واقع گلکسی گلکسی زد فولد 3 از ۱۰ سقوط جان سالم به در برده و همچنان کارایی خود را حفظ کرده است.

گرچه قسمت‌های ترک خورده بعد از چندین سقوط روی گوشی تاشو سامسونگ دیده می‌شود ولی خللی در کارایی آن ایجاد نشده است. همچنین گفتنی است که دوام این نسخه نسبت به نسل قبلی یعنی گلکسی زد فولد 2 بیشتر شده و باید دید سامسونگ برای نسل‌های بعدی چه برنامه‌ای را دنبال می‌‌کند. گوشی‌ها تاشو به دلیل ساختارشان قیمت بالایی دارند و برای همین دوام آن‌ها یکی از دغدغه‌های کاربران خواهد بود. این آزمایش‌ها می‌تواند تا حدود زیادی خیال مشتریان را از دوام گوشی‌های تاشو راحت کند. امید می‌رود با توسعه هرچه بیشتر این سبک گوشی‌ها و پایین آمدن هزینه نهایی، شاهد استفاده روزافزون از این گوشی ها باشیم و شاید نیاز به تبلت‌ها در آینده از بین برود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی