ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

گوگل ظاهرا روی توسعه دومین گوشی تاشو پیکسل فولد کار می‌کند

منبعی آگاه می‌گوید پیکسل فولد تا پیش از انتهای سال از راه می‌رسد. از سوی دیگر، اندروید ۱۲.۱ دارای اشارات جدیدی است که احتمالا به دومین موبایل تاشوی پیکسل با اسم مستعار «Jumboack» اشاره می‌کند. ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

منبعی آگاه می‌گوید پیکسل فولد تا پیش از انتهای سال از راه می‌رسد. از سوی دیگر، اندروید ۱۲.۱ دارای اشارات جدیدی است که احتمالا به دومین موبایل تاشوی پیکسل با اسم مستعار «Jumboack» اشاره می‌کند.

اندروید ۱۲.۱ احتمالا پس از اندروید ۱۲ به بازار می‌آید و حاوی اطلاعات و قابلیت‌های جالبی برای گوشی‌های تاشو است. در این نسخه اشاراتی به یک تلفن هوشمند تاشو دیده شده که اسم رمز آن Jumbojack است. پیش‌تر در گزارش‌ها دیده بودیم که از پیکسل فولد با نام رمز Passport یاد می‌شود، در نتیجه Jumbojack می‌تواند دومین موبایل تاشوی گوگل باشد.

البته این احتمال مطرح است که Jumbojack فقط دستگاهی برای آزمایش باشد و در استفاده‌های داخلی گوگل به کار گرفته شود. با این حال، به نظر می‌رسد که گوگل به‌طور خاص از «جامبوجک» به عنوان یک دستگاه پیکسلی نام برده و همین موضوع امیدواری ما برای عرضه آن را افزایش می‌دهد.

در برخی گمانه‌زنی‌ها گفته شده جامبوجک دستگاهی برای آزمایش حالت‌های مختلف گوشی‌های تاشو از جمله حالت باز، نیمه باز و غیره است. پیش‌تر در مطلبی به شما گفته بودیم که گوگل در اندروید ۱۲ روی انیمیشن‌هایی برای همین منظور کار می‌کند. منبع گزارش امروز می‌گوید گوشی تاشوی پیکسل دو نمایشگر خواهد داشت: یکی که در داخل قرار می‌گیرد و تا زده می‌شود و پنل دیگری با اندازه کوچک‌تر که در بخش بیرونی دستگاه قرار می‌گیرد.

در سوی دیگر، منبع معتبر بازار موبایل با نام «ایوان بلس» اعلام کرده که از یک مرجع معتبر شنیده نسل اول پیکسل فولد تا پیش از پایان سال میلادی از راه می‌رسد. گوگل بیش از دو سال است که روی این دستگاه کار می‌کند و باید منتظر باشیم تا ببینیم نتیجه این تلاش‌ها چه خواهد بود.

اولین موبایل تاشوی گوگل با اسم رمز «پاسپورت» احتمالا نمایشگر ۷.۶ اینچی با شیشه فوق باریک خواهد داشت. با این حساب، شاید «جامبوجک» محصولی شبیه گلکسی زد فلیپ ۳ باشد که طراحی صدفی دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی