ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرها و مشخصات کلیدی گلکسی S22 پلاس منتشر شد: طراحی مشابه نسل قبل

وب‌سایت «Letsgodigital» براساس اطلاعات فاش شده از نسل بعدی گوشی‌های گلکسی S، رندرهایی از نسخه پلاس این سری به اشتراک گذاشته و برخی مشخصات کلیدی مانند ابعاد نمایشگر، مشخصات دوربین و ظرفیت باتری گلکسی S22 ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

وب‌سایت «Letsgodigital» براساس اطلاعات فاش شده از نسل بعدی گوشی‌های گلکسی S، رندرهایی از نسخه پلاس این سری به اشتراک گذاشته و برخی مشخصات کلیدی مانند ابعاد نمایشگر، مشخصات دوربین و ظرفیت باتری گلکسی S22 پلاس منتشر کرده است.

به نظر می‌رسد گلکسی S22 از نمایشگر کوچکتری نسبت به نسل قبلی بهره خواهد برد و به جای آنکه با نمایشگر ۶.۲ اینچی به بازار عرضه شود، احتمالا از صفحه نمایش ۶.۱ اینچی برخوردار خواهد بود. برخی منابع آگاه بازار می‌گویند همین تغییر ابعاد نمایشگر برای گلکسی S22‌ پلاس نیز صادق است و احتمالا مدل پلاس این سری از نمایشگر ۶.۵ اینچی به جای ۶.۷ اینچی بهره می‌برد.

همچنین به نظر می‌رسد گلکسی S22 پلاس از باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد. این در حالی است که نسل قبلی همین سری یعنی گلکسی S21 پلاس از باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. با این وجود ظاهرا ظرفیت باتری گلکسی S22 کاهش می‌یابد که علتش مربوط به کاهش ابعاد کلی دستگاه می‌شود.

همچنین گفته می‌شود گلکسی S22‌ پلاس قرار نیست مانند گلکسی زد فولد ۳ به دوربین زیر نمایشگر مجهز شود، بلکه دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی آن در روزنه قسمت بالای نمایشگر قرار می‌گیرد.

طبق گزارش اخیر، انتظار می‌رود دوربین‌های پنل پشتی ارتقا پیدا کرده و موبایل جدید با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی ایزوسل GN5 در کنار دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با زاویه دید وسیع و دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی در دسترس کاربران قرار بگیرد. البته به جای زوم ترکیبی ۳ برابری، فقط مجهز به زوم اپتیکال سه برابری خواهد بود.

وب سایت Letsgodigital در حالی رندرهای گلکسی S22 پلاس را با طراحی مشابه نسل کنونی به اشتراک گذاشته که چند روز قبل یکی از منابع آگاه به نام «Ice Universe» اعلام کرد سامسونگ برای سری گلکسی S22 از سبک طراحی جدیدی استفاده می‌کند. بنابراین بین رندرهای جدید و گفته Ice Universe یک تضاد وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • behrouz1
    behrouz1 | ۳۰ شهریور ۱۴۰۰

    منتظریم از نزدیک این گوشی رو ببینیم😎

مطالب پیشنهادی