ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وزیر ارتباطات: موفقیت ما در گرو حل مشکلات مردم با خدمات فناورانه است

وزیر ارتباطات با بیان این که بسیاری از مشکلات اقتصادی، فرهنگی و حتی معضل اشتغال را می‌توان با راهکارهای فناورانه حل کرد، موفقیت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را در گرو گره‌گشایی از مشکلات مردم ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۰:۱۰

وزیر ارتباطات با بیان این که بسیاری از مشکلات اقتصادی، فرهنگی و حتی معضل اشتغال را می‌توان با راهکارهای فناورانه حل کرد، موفقیت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را در گرو گره‌گشایی از مشکلات مردم با خدمات فناورانه پایه ارائه‌شده دانست.

«عیسی زارع‌پور» با حضور در جمع هیئت عامل، مدیران و معاونان سازمان فناوری اطلاعات، با تاکید بر اهمیت فناوری اطلاعات گفت:

«این روزها اهمیت فناوری اطلاعات بر کسی پوشیده نیست چراکه در حال حاضر همه شئون زندگی روزمره مردم به این حوزه گره‌ خورده است. در دولت سیزدهم این اعتقاد وجود دارد که بسیاری از مشکلات اقتصادی، فرهنگی و حتی معضل اشتغال را با راهکارهای فناورانه می‌توان حل کرد. بر همین اساس در دوره جدید، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جایگاه رفیعی پیدا کرده و به‌نوعی اکنون ما پذیرفته‌ایم که راهبر این حوزه شناخته شویم.»

زارع پور با بیان این که در دولت سیزدهم نقش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بالطبع سازمان فناوری اطلاعات خیلی پررنگ است تاکید کرد بایستی خود را متناسب با این نقش، آماده کنیم: «موفقیت ما زمانی رقم می‌خورد که خدمات فناورانه پایه ارائه‌شده به مردم بتواند گره‌ای از مشکلات آن‌ها را باز کند. همه ما باید تلاش کنیم که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور به این نقطه برسد که تبدیل به پیشران خدمات‌رسانی فناورانه شود.»

وی در ادامه با اشاره به‌ضرورت بازنگری در ماموریت‌های سازمان فناوری اطلاعات در دوره جدید، اظهار داشت در این دوره که ماموریت اصلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تکمیل شبکه ملی اطلاعات است، حتما باید توجه کرد که برای سازمان فناوری اطلاعات در این طرح کلان ملی جایگاه ویژه در نظر گرفته شود.

وزیر ارتباطات اعتقاد دارد سازمان فناوری اطلاعات بازوی اصلی در لایه‌های غیر زیرساختی شبکه ملی اطلاعات است: «سازمان فناوری اطلاعات باید متولی -نه لزوما متصدی- بسیاری از اقدامات در حوزه غیر زیرساختی شبکه ملی اطلاعات باشد.»

در ابتدای این دیدار، «محسن نادری منش»، سرپرست سازمان فناوری اطلاعات ایران، گزارشی از عملکرد، اقدامات و برنامه‌های سازمان ارائه کرد و در ادامه اعضای هیئت‌مدیره و معاونان گزارش مجموعه تحت راهبری خود را ارائه کردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • avvvvab
    avvvvab | ۳۱ شهریور ۱۴۰۰

    سلام
    رفع مشکل فقط یک راه حل اصلی دارد:
    خائنی که شیر اینترنت را عمدًا بطرف کمترین سرعت می‌پیچاند، گوشش را محکم بپیچانید
    و السلام

    • expire expre
      expire expre | ۱ مهر ۱۴۰۰

      همه به دستور ارباب اینکارو میکنن کسی وجود نداره گوش ارباب رو پیچ بده اینو یادت باشه

    • expire expre
      expire expre | ۱ مهر ۱۴۰۰

      اینا همشون نوکری بیش نیستن نوکر یک نفر بقیه حرفاشون همش چرند و پرند هستش و مزخرف به هم میبافن
      والسلام نامه تمام

مطالب پیشنهادی