ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قلم دیجیتالی
تکنولوژی

گلکسی S22 اولترا احتمالا با اسلات مخصوص قلم S Pen معرفی می‌شود

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی یکی از منابع آگاه بازار، احتمالاً گوشی گلکسی S22 اولترا با قابلیت پشتیبانی از S Pen و اسلات مخصوص قرارگیری این قلم هوشمند معرفی خواهد شد. سامسونگ گلکسی اس ...

احمدرضا فرهبد
نوشته شده توسط احمدرضا فرهبد | ۱ مهر ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی یکی از منابع آگاه بازار، احتمالاً گوشی گلکسی S22 اولترا با قابلیت پشتیبانی از S Pen و اسلات مخصوص قرارگیری این قلم هوشمند معرفی خواهد شد.

سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا را به‌عنوان نخستین گوشی سری گلکسی اس با قابلیت پشتیبانی از قلم دیجیتالی S Pen عرضه کرد. طبق اطلاعات منتشرشده در یک منبع افشا کننده اطلاعات با نام Ice Universe، احتمالا گلکسی S22 اولترا نیز از این قلم دیجیتالی پشتیبانی می‌کند. ولی ظاهرا کاربران در صورت خرید این موبایل و تمایل برای استفاده از قلم دیجیتالی، دیگر نیازی به کیف مخصوص قرار دادن موبایل نخواهند داشت و می‌توانند قلم هوشمند را به‌راحتی در اسلات مخصوص قرارگیری در کنار گلکسی اس 22 اولترا قرار بدهند.

به نظر می‌رسد گلکسی S22 اولترا درست مانند گلکسی نوت ۲۰ اولترا با نمایشگر ۱۹.۳:۹ عرضه می‌شود (گوشی‌های گلکسی اس ۲۱ دارای نمایشگر ۲۰:۹ هستند). به همین دلیل عرض آن برای ایجاد شکاف قلم دیجیتالی به‌اندازه کافی عریض است در ضمن احتمالاً لبه‌های این گوشی کمتر از گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۱ گرد است، اما مثل لبه های گوشی‌های سری گلکسی نوت کاملاً هم مربع نیست.

گلکسی اس 22 اولترا

به نظر می‌رسد که گلکسی اس ۲۲ اولترا باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد که ظرفیت آن ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت از ظرفیت باتری گلکسی نوت ۲۰ اولترا بیشتر و برابر با ظرفیت باتری گلکسی اس ۲۱ اولترا است.

متأسفانه برای اینکه ببینیم گلکسی اس ۲۲ اولترا مجهز به شکاف قلم دیجیتالی است یا خیر، باید چند ماه دیگر منتظر بمانیم. درصورتی‌که این شکاف در بهترین پرچم‌دار ۲۰۲۰ سامسونگ وجود داشته باشد، از این پس کاربران گوشی‌های سری گلکسی اس سامسونگ دیگر هیچ مشکلی در رابطه با استفاده از S Pen نخواهند داشت. طبق اطلاعات منتشرشده احتمالاً پرچم‌داران ۲۰۲۲ سامسونگ ژانویه ۲۰۲۲ (اوایل دی تا اوایل بهمن) رونمایی و معرفی می‌شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی