ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی نوا ۹ و نوا ۹ پرو با چیپ اسنپدراگون 778G 4G معرفی شدند

هواوی از گوشی‌های سری نوا ۹ در دو نسخه معمولی و پرو مجهز به نمایشگر OLED، دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و بدون پشتیبانی از شبکه 5G در چین رونمایی کرد. هواوی نوا ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲ مهر ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۲

هواوی از گوشی‌های سری نوا ۹ در دو نسخه معمولی و پرو مجهز به نمایشگر OLED، دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و بدون پشتیبانی از شبکه 5G در چین رونمایی کرد.

هواوی نوا ۹ از نمایشگر ۶.۵۷ اینچی OLED با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن +FHD بهره می‌برد. در حالی که نسخه پرو همین سری از نمایشگر ۶.۷۲ اینچی برخوردار است. نوا ۹ تنها دارای یک دوربین سلفی در روزنه بالای نمایشگر است، در حالیکه نسخه پرو علاوه بر دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی، به دوربین سلفی اولترا واید نیز مجهز شده است. هر دو مدل سری نوا ۹ دارای حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر هستند.

هواوی نوا ۹

همچنین نسخه پرو مجهز سیستم خنک کننده گرافنی و شارژ سریع حداکثر ۱۰۰ وات از طریق پورت USB-C است. بقیه مشخصات و همچنین طراحی هر دو دستگاه مشابه یکدیگر است و هر دو موبایل جدید هواوی با آخرین سیستم عامل هارمونی ۲ در دسترس کاربران قرار می‌گیرند.

هر دو مدل موبایل جدید مجهز به چیپ اسنپدراگون 778G 4G هستند. در پنل پشتی هر دو مدل موبایل جدید هواوی،‌ حسگر دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در کنار دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی جای گرفته است.

هواوی نوا ۹ پرو

نوا ۹ و نوا ۹ پرو از نظر طرفیت باتری و سرعت شارژ نیز تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. در حالیکه نوا ۹ از باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژر 66 وات بهره می‌برد، نسخه پرو مجهز به باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ ۱۰۰ واتی است.

هواوی ادعا می‌کند که نسخه پرو در عرض ۲۰ دقیقه از صفر تا ۱۰۰ درصد شارژ می‌شود.

هواوی نوا ۹ و نوا ۹ پرو در ترکیب رنگ آبی، بنفش، سبز و مشکی از ۷ مهرماه (۲۹ سپتامبر) در چین به فروش می‌رسند. نوا ۹ با رم  ۸ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۴۱۸ دلار و نسخه دیگری با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت با قیمت ۴۶۴ دلار به فروش می‌رسند.

نوا ۹ پرو نیز با رم ۸ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ گیگابایت با ۵۴۲ دلار و نسخه دیگری با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۶۰۴ دلار در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی