ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیپد پرو M1
تکنولوژی

اپل با تغییر در دوربین و لوگوی نسل بعدی آیپد پرو، روی استفاده افقی از آن تاکید می‌کند

طبق گزارشی تازه، آیپد پرو بعدی احتمالا دوربینی با ماژول افقی خواهد داشت و حتی در قاب عقب از لوگوی اپل به‌صورت افقی میزبانی می‌کند. این شرکت با تغییرات آیپد پرو احتمالا می‌خواهد تاکید بیشتری ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۳ مهر ۱۴۰۰ | ۲۰:۴۵

طبق گزارشی تازه، آیپد پرو بعدی احتمالا دوربینی با ماژول افقی خواهد داشت و حتی در قاب عقب از لوگوی اپل به‌صورت افقی میزبانی می‌کند. این شرکت با تغییرات آیپد پرو احتمالا می‌خواهد تاکید بیشتری بر استفاده افقی از این دستگاه داشته باشد.

منبع آگاهی به نام Dylandkt مدعی است که دوربین نسل بعدی آیپد پرو چیدمان افقی دارد. اپل حتی لوگوی خود را به‌صورت افقی روی این تبلت چاپ می‌کند تا نشان دهد که آیپد محصولی برای استفاده افقی است. کوپرتینویی‌ها مدت‌هاست تاکید دارند بگویند آیپد پرو محصولی در حد و اندازه لپ‌تاپ‌هاست و می‌تواند رضایت کاربران حرفه‌ای را جلب کند.

Dylandkt که پیش‌تر هم اطلاعاتی را درباره مک‌ها فاش کرده بود، می‌گوید مشخص نیست که این طراحی چه زمانی به کار گرفته می‌شود و به بازار می‌آید اما اپل فعلا روی آن کار می‌کند. اپل با عرضه مجیک کیبورد و تراشه قدرتمند M1 برای آیپد پرو کاربردهای این دستگاه را تا حد ممکن افزایش داده، اما عده زیادی از کاربران هنوز به خاطر iPadOS نمی‌توانند آیپد را جایگزین لپ‌تاپ کنند.

بلومبرگ گفته بود که آیپد پرو ۲۰۲۲ قاب عقب شیشه‌ای خواهد داشت تا علاوه بر برخورداری از قابلیت شارژ بی‌سیم، بتواند از طریق شارژ معکوس به محصولاتی مثل ایرپاد و آیفون انرژی بدهد. آخرین نسل آیپد پرو از نمایشگر ۱۲.۹ اینچی Mini-LED استفاده می‌کرد اما طراحی آن نسبت به مدل سال ۲۰۱۸ تغییری نکرده بود.

هدف اپل این است که مرز میان آیپد و مک‌بوک را کمرنگ کند. با این حال، انتخاب تراشه M1 برای آیپد پرو باعث شد آینده یکی از این دو محصول در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. البته اپل قبلا گفته بود که برنامه‌ای برای ادغام آیپد و مک ندارد. به ادعای مسئولان اپل، این شرکت صرفا می‌خواهد بهترین تبلت و لپ‌تاپ بازار را بسازد و به حیات مستقل آن‌ها ادامه خواهد داد. ولی مشخص نیست که این گزاره تا چند وقت دیگر صادق باقی می‌ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی