ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تپسی برای مراجعه به مراکز واکسیناسیون تخفیف در نظر گرفت

تپسی برای همراهی با کاربران خود برای انجام واکسیناسیون و تسهیل رفت و آمد آن‌ها به این مراکز، در تمامی شهرهای محل فعالیت خود، تخفیفی را ویژه مراجعه به این مراکز در نظر گرفته است. ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۶ مهر ۱۴۰۰ | ۱۶:۵۵

تپسی برای همراهی با کاربران خود برای انجام واکسیناسیون و تسهیل رفت و آمد آن‌ها به این مراکز، در تمامی شهرهای محل فعالیت خود، تخفیفی را ویژه مراجعه به این مراکز در نظر گرفته است.

در این طرح که از امروز آغاز شده و تا جمعه 9 مهر ماه ادامه خواهد داشت، کاربران تمامی شهرهای محل فعالیت تپسی می‌توانند از 20% تخفیف برای مراجعه به مراکز واکسیناسیون محل زندگی خود استفاده کنند.

این تخفیف برای حدود 400 مرکز واکسیناسیون، که در نقشه تپسی مشخص شده‌اند، فعال است. برای استفاده از این تخفیف، کاربران می‌توانند از بین این مراکز، مرکز واکسیناسیون مورد نظر خود را روی نقشه تپسی به عنوان مقصد انتخاب کرده و با وارد کردن کد Vaccine در قسمت کد تخفیف، از 20% تخفیف تا سقف 5000 تومان بهره‌مند شوند.

تپسی در طی پاندمی کرونا، اقدامات دیگری نظیر اختصاص رفت و آمد رایگان برای کادر درمان و ارائه تخفیف برای مراجعه به مراکز واکسیناسیون ویژه سالمندان را نیز انجام داده است.

طبق آخرین آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور تاکنون مجموعا 36 میلیون و 908 هزار و 191 نفر دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند. همچنین 15 میلیون و 824 هزار و 520 نفر دوز دوم واکسن را نیز دریافت کرده‌اند.

با احتساب این تعداد مجموع دوزهای واکسن تزریق شده در کشور به شمار 52 میلیون و 732 هزار و 711 مورد رسیده است.

رئیس جمهور نیز در ابتدای هفته ابراز امیدواری کرده بود تا در آینده‌ای نزدیک، حدود 70 درصد افراد جامعه نسبت به ویروس کرونا، واکسینه شوند.

در حال حاضر 29 شهر کشور در وضعیت قرمز، 224 شهر در وضعیت نارنجی، 165 شهر در وضعیت زرد و 30 شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی