ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علمی

امارات متحده عربی خروج از بحران کرونا را اعلام کرد

«محمد بن زاید» ولیعهد ابوظبی به دنبال ثبت کمترین آمار ابتلا و فوت در اثر ابتلا به بیماری کرونا در امارات متحده عربی، خروج این کشور از بحران کرونا و بازگشت به زندگی عادی را ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۴ مهر ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

«محمد بن زاید» ولیعهد ابوظبی به دنبال ثبت کمترین آمار ابتلا و فوت در اثر ابتلا به بیماری کرونا در امارات متحده عربی، خروج این کشور از بحران کرونا و بازگشت به زندگی عادی را اعلام کرد.

وی  با انتشار پستی در اینستاگرام می‌گوید که این کشور به خوبی از بحران کرونا خارج شده و درس‌ها و تجربیات زیادی را نیز در این مدت آموخته است. ولیعهد ابوظبی، خداوند را برای بازگشت زندگی به حالت عادی در امارات شکرگزار است.

از ابتدای همه گیری کرونا تاکنون، در مجموع ۷۳۷ هزار نفر به این بیماری مبتلا شده‌اند و آمارهای رسمی نشان می‌دهد که ۲۱۰۴ نفر نیز در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را طی این مدت از دست داده‌‌اند.

گفتنی است طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۶ نفر در امارات به کووید-۱۹ مبتلا شده‌اند و یک نفر نیز به تعداد فوت شدگان در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده است.  این آمار کمترین تعداد ابتلا و فوتی طی یک سال گذشته را نشان می‌دهد.

ولیعهد ابوظبی می‌گوید وضعیت سلامت در این کشور وضعیت خوبی دارد. در حال حاضر بیش از ۸۴ درصد مردم در این کشور واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند. همچنین زدم ماسک در مکان‌های عمومی اجباری است. در حال حاضر دبی میزبان نمایشگاه جهانی «اکسپو ۲۰۲۰» است. این نمایشگاه به دلیل همه گیری بیماری کرونا به تعویق افتاده بود ولی اکنون دبی میزبانی آن را برعهده دارد تا میلیو‌ن‌ها نفر از سراسر جهان بتوانند از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ و برنامه‌های جانبی آن دیدن کنند.

باید دید چه زمان سایر کشورها نیز می‌توانند خبر بازگشت به زندگی عادی را منتشر کنند و نویدبخش روزهای بدون بیماری کرونا و مرگ‌و میر ناشی از آن باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی