ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سامسونگ گلکسی اس 21 FE
تکنولوژی

گلکسی S21 FE احتمالا دی‌ماه از راه می‌رسد

براساس گزارش‌های منتشر شده از سوی منابع آگاه، سامسونگ گلکسی S21 FE احتمالا ماه ژانویه 2022 و سری گلکسی S22 نیز حدود یک ماه بعد از آن رونمایی خواهند شد. هرچند در چند وقت گذشته ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۴ مهر ۱۴۰۰ | ۱۷:۴۵

براساس گزارش‌های منتشر شده از سوی منابع آگاه، سامسونگ گلکسی S21 FE احتمالا ماه ژانویه 2022 و سری گلکسی S22 نیز حدود یک ماه بعد از آن رونمایی خواهند شد.

هرچند در چند وقت گذشته گزارش‌های مختلفی درباره کنار گذاشته شدن گوشی گلکسی S21 FE توسط سامسونگ به گوش می‌رسید، اخیرا این گوشی اقتصادی تاییدیه FFC را دریافت کرد. اکنون طبق گزارش منتشر شده، سامسونگ احتمالا گلکسی S21 FE را در ژانویه سال آینده و گلکسی S22 را در ماه بعد آن معرفی خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، تمام این تصمیم‌ها به دلیل مشکل مداوم کمبود تراشه گرفته شده است. صنعت فناوری از معضل جهانی نیمه‌هادی بی‌سابقه آسیب زیادی دیده است و به نظر می‌رسد تاثیر آن همچنان تا سال آینده ادامه خواهد داشت.

گلکسی S21 FE

در چند وقت گذشته، اخبار زیادی درباره گلکسی S21 FE سامسونگ منتشر شده است اما همچنان شاهد معرفی آن نبوده‌ایم. همچنین تاکنون سه تاریخ عرضه احتمالی برای گوشی اقتصادی سامسونگ اعلام شده بود که آخرین تاریخ به اکتبر سال جاری اشاره دارد. هرچند هنوز بیش از سه هفته تا پایان اکتبر باقی مانده، اما احتمالا معرفی و عرضه این گوشی بعید به نظر می‌رسد. به همین دلایل سامسونگ اخیرا هرگونه شواهد رسمی مبنی بر وجود این گوشی مانند صفحه پشتیبانی آن را حذف کرده است.

به دنبال همین اقدامات عنوان شده بود که سامسونگ رویداد معرفی نسخه FE گلکسی S21 را لغو کرده است. با این حال، اکنون به نظر می‌رسد کمبود تراشه می‌تواند منجر به تعویق گوشی آینده سامسونگ شود اما نمی‌تواند عرضه آن را منحل کند. غول فناوری کره‌ای اکنون می‌تواند طی یک رویداد مطبوعاتی گوشی خود را در ژانویه ۲۰۲۲ (دی تا بهمن ماه امسال) معرفی و آن را در دسترس بازارهای بیشتری قرار دهد.

همین امر می‌تواند روی زمان عرضه سری گلکسی S22 نیز تاثیرگذار باشد، زیرا سامسونگ قصد ندارد پرچمداران جدیدش از نظر زمانی در برابر گلکسی S21 FE قرار بگیرند. بنابراین غول فناوری احتمالا فاصله یک ماهه بین عرضه این دو دستگاه در نظر خواهد گرفت و گلکسی S22 را در ماه فوریه معرفی خواهد کرد. کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۲ در تاریخ ۹ اسفند (۲۸ فوریه) برگزار می‌شود که زمان مناسبی برای معرفی گوشی جدید سامسونگ به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی