ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

رندرهای کیس محافظ گلکسی S22 اولترا طراحی متفاوت دوربین را نشان می‌دهند

سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه خانواده گلکسی S22 است و اگرچه هنوز چند ماه تا معرفی این خانواده باقی مانده، اما حالا رندرهایی از کیس گلکسی S22 اولترا منتشر شده که طراحی این ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه خانواده گلکسی S22 است و اگرچه هنوز چند ماه تا معرفی این خانواده باقی مانده، اما حالا رندرهایی از کیس گلکسی S22 اولترا منتشر شده که طراحی این گوشی هوشمند و ماژول دوربین آن را نشان می‌دهد.

به گزارش وب‌سایت Gizmochina، رندرهایی از کیس محافظ گلکسی S22 اولترا از کارخانه‌های چینی به دست آمده است. این رندرها نشان می‌دهند که طراحی موبایل سامسونگ مطابق گزارش‌های قبلی است. این دستگاه تغییر قابل توجهی نسبت به نسل قبلی نداشته، اما چند مورد از ویژگی‌های سری نوت را ارائه خواهد کرد.

ضخامت این گوشی احتمالا ۸.۹ میلی‌متر و ابعاد آن ۱۶۳.۲ در ۷۷.۹ در ۸.۹ میلی‌متر است. پرچمدار بعدی سامسونگ در قاب عقب دوربین چهارگانه‌ای دارد که دارای چینشی شبیه حرف P است. این دوربین یک سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و یک سنسور فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی دارد. دو سنسور بعدی هم احتمالا ۱۰ مگاپیکسلی و از نوع تله‌فوتو خواهند بود. گفته می‌شود که یکی از این سنسورها از زوم اپتیکال ۱۰ برابری پشتیبانی می‌کند. S22 اولترا همچنین از پورت USB-C، شکاف بلندگو و میکروفن بهره می‌برد.

نکته جالب احتمالا وجود شکافی برای میزبانی از قلم S Pen روی بدنه دستگاه خواهد بود. پشتیبانی از قلم پارسال به گلکسی S21 اولترا اضافه شد، اما این دستگاه فاقد جایگاه مخصوص نگهداری از S Pen بود. بر اساس گزارش‌های قبلی، گلکسی S22 اولترا نمایشگری ۶.۸ اینچی از نوع امولد با نرخ نوسازی بالا خواهد داشت.

این تلفن هوشمند احتمالا به چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸۹۸ کوالکام مجهز می‌شود و به‌صورت همزمان با تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ به بازار می‌آید که با همکاری AMD ساخته خواهد شد. اگر سامسونگ طبق برنامه سال گذشته خود پیش برود، سری گلکسی S21 در ماه ژانویه سال ۲۰۲۲ معرفی می‌شود. اما برخی گزارش‌ها به عرضه این خانواده در اواخر ماه فوریه اشاره دارند. این خانواده احتمالا مثل پارسال سه عضو خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی