ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تعداد مشترکان سرویس اپل تی‌وی پلاس تا پایان ۲۰۲۶ به ۳۶ میلیون می‌رسد

اپل تی‌وی پلاس حدود دو سال پیش معرفی شد و تاکنون به تولید فیلم و سریال‌های مختلفی پرداخته است. این سرویس هنوز به اندازه رقبای خود کاربر جذب نکرده، اما پیش‌بینی شده که تعداد مشترکان ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۱ مهر ۱۴۰۰ | ۲۳:۳۰

اپل تی‌وی پلاس حدود دو سال پیش معرفی شد و تاکنون به تولید فیلم و سریال‌های مختلفی پرداخته است. این سرویس هنوز به اندازه رقبای خود کاربر جذب نکرده، اما پیش‌بینی شده که تعداد مشترکان آن تا انتهای سال ۲۰۲۶ به ۳۶ میلیون نفر برسد.

به گزارش هالیوود ریپورتر، شرکت تحقیقاتی Digital TV Research در گزارش جدیدی به بررسی آینده سرویس‌های استریم محتوا پرداخته و بهترین شرایط را برای دیزنی پلاس پیش‌بینی کرده است. داده‌ها نشان می‌دهند که سرویس دیزنی پلاس تا سال ۲۰۲۶ به ۲۸۴.۲ میلیون مشترک می‌رسد و جای نتفلیکس را می‌گیرد. نتفلیکس تا آن زمان احتمالا به ۲۷۰.۷ میلیون مشترک دست پیدا خواهد کرد.

اخیرا در گزارشی گفته شد که سرویس اپل تی‌وی پلاس در حال حاضر کمتر از ۲۰ میلیون مشترک دارد. در نتیجه، در طی پنج سال آینده باید حدود ۱۶ میلیون مشترک جدید به این جمع بپیوندند. یک بررسی دیگر نشان داده که سهم بازار اپل تی‌وی پلاس هم‌اکنون در مقایسه با سایر سرویس‌های استریم ۳ درصد است.

طبق شایعات، اپل در سال ۲۰۲۲ هر هفته محتواهای جدیدی را به سرویس تی‌وی پلاس اضافه خواهد کرد. این سرویس در حال حاضر بیش از ۷۰ فیلم و سریال اورجینال دارد. اپل در این چند وقت به سختی مشغول جذب ستاره‌های هالیوود و چهره‌های سرشناسی مثل «سم کتلین»، «اوپرا وینفری»، «ملاله یوسف‌زی»، «جان استوارت»، «ادریس البا»، «الفونسو کوارون» و «میشا گرین» بوده است.

در گزارش امروز رشد خوبی برای سرویس آمازون پرایم ویدیو تصور شده است، اما این سرویس با ۲۴۳.۴ میلیون مشترک همچنان در رده سوم باقی خواهد ماند. رده چهارم به یک پلتفرم چینی به نام iQiyi تعلق می‌گیرد که تا پایان ۲۰۲۶ به ۷۶.۸ میلیون مشترک دست پیدا می‌کند. در جایگاه بعدی هم HBO Max با ۷۶.۳ میلیون مشترک قرار خواهد گرفت. سرویس استریم اپل تا پایان ۲۰۲۶ در مجموع ۳۵.۶ میلیون مشترک خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی