ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

شرکت چینی BOE پنل OLED مدل‌های آیفون ۱۳ را تامین خواهد کرد

اپل ظاهرا شرکت BOE را به فهرست تامین‌کنندگان اصلی پنل‌های OLED آیفون ۱۳ اضافه کرده. BOE که قبلا فقط نمایشگر OLED آیفون‌های تعمیری و ریفربیش‌شده را تامین می‌کرد، می‌خواهد در حالت ایده‌آل تا ۴۰ درصد ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۱ مهر ۱۴۰۰ | ۲۳:۱۵

اپل ظاهرا شرکت BOE را به فهرست تامین‌کنندگان اصلی پنل‌های OLED آیفون ۱۳ اضافه کرده. BOE که قبلا فقط نمایشگر OLED آیفون‌های تعمیری و ریفربیش‌شده را تامین می‌کرد، می‌خواهد در حالت ایده‌آل تا ۴۰ درصد از سفارشات آیفون ۱۳ را در دست بگیرد.

به گزارش خبرگزاری Nikkei Asia، شرکت BOE از اواخر ماه سپتامبر عرضه شمار محدودی از نمایشگرهای مدل ۶.۱ اینچی آیفون ۱۳ را آغاز کرده و در صورت تایید اپل قرار است پنل‌های بیشتری به دست این شرکت برساند. به گفته منابع آگاه، ارزیابی‌های نهایی با تمرکز بر دوام نمایشگرها انجام خواهد شد و تا چند هفته دیگر تکمیل می‌شود.

یک مقام بلند مرتبه در گفتگو با Nikkei Asia می‌گوید: «آزمایش‌های نهایی در حال انجام هستند، اما با توجه به نتایج نمونه‌های اولیه، BOE مشکلی برای قبولی در تست‌ها نخواهد داشت. همکاری اپل و BOE مبتنی بر پروژه قبلی آن‌ها در آیفون ۱۲ شکل گرفته، و اپل و BOE هر دو خواستار این همکاری هستند.»

این تولیدکننده بزرگ نمایشگر چینی فقط قرار است تامین‌کننده نمایشگر مدل ۶.۱ اینچی آیفون ۱۳ باشد. BOE در تامین این پنل‌ها با سامسونگ سهیم می‌شود و انتظار می‌رود که در مجموع تا ۲۰ درصد از پنل موردنیاز این آیفون را تامین کند. البته این شرکت می‌خواهد در حالت ایده‌آل تا ۴۰ درصد از سهم تامین نمایشگر آیفون ۱۳ را در دست بگیرد.

امضای قرارداد با BOE به ال‌جی دیسپلی و سامسونگی فشار می‌آورد که از سال ۲۰۱۷ اصلی‌ترین تامین‌کنندگان نمایشگر OLED آیفون‌ها بوده‌اند. این همکاری به اپل اجازه می‌دهد در مذاکره با تامین‌کنندگان کره‌ای قدرت چانه‌زنی بیشتری داشته باشد.

پارسال گفته شده بود که BOE تامین‌کننده نمایشگر برخی از مدل‌های آیفون ۱۲ خواهد بود، اما بروز مشکل در مرحله تولید مانع از همکاری با اپل شد. این شرکت در اولین محموله ارسالی به اپل نتوانست استانداردهای کیفی را پشت سر بگذارد و از کوپرتینویی‌ها مجوز بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی