ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ از گوشی تاشو W22 5G با چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ رونمایی کرد

غول فناوری کره‌ای با همکاری «چاینا تله‌کام» از گوشی تاشو سامسونگ W22 5G رونمایی کرد که نسخه سفارشی گلکسی زد فولد ۳ محسوب می‌شود که بیش از ۲۵۰۰ دلار قیمت دارد و با ۱۶ گیگابایت ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۷

غول فناوری کره‌ای با همکاری «چاینا تله‌کام» از گوشی تاشو سامسونگ W22 5G رونمایی کرد که نسخه سفارشی گلکسی زد فولد ۳ محسوب می‌شود که بیش از ۲۵۰۰ دلار قیمت دارد و با ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.

گوشی‌های سری W سامسونگ به صورت کلی برای بازار چین ساخته و معرفی می‌شوند. در تصاویر تبلیغاتی منتشر شده از سامسونگ W22 5G به طراحی و مهارت این گوشی اشاره ویژه‌ای شده است. W22 5G با بدنه‌ای با ترکیب رنگ مشکی و به کارگیری رنگ طلایی به بازار عرضه می‌شود. همچنین لوگوی «Heart to the World» نیز به خط چینی با همان بافت طلایی روی پنل پشتی آن دیده می‌شود.

سامسونگ W22

گوشی تاشو سامسونگ همچنین از چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸۸۸ و سایر ویژگی‌های اصلی مانند پشتیبانی از شبکه 5G، فناوری دوربین زیر نمایشگر و پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز برای نمایشگر داخلی و خارجی بهره می‌برد. در نهایت پردازنده گوشی با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌شود.

این گوشی از نمایشگر بیرونی ۶.۲ اینچی با وضوح ۲۲۶۰ × ۸۳۲ پیکسل و نمایشگر داخلی ۷.۶ اینچی با وضوح ۲۲۰۸ × ۱۷۶۸ پیکسل بهره می‌برد. W22 5G از طراحی ساده برای نمایشگرهای داخلی و خارجی خود استفاده می‌کند و برای حافظ مقاومت آن‌ها از لایه محافظ گوریلا گلس ویکتوس استفاده می‌کند. به همین دلیل این گوشی مقاوم‌ترین دستگاه از سری W سامسونگ محسوب می‌شود.

گوشی تاشو مختص بازار چین سامسونگ همچنین اولین گوشی سری W با فناوری دوربین زیر نمایشگر محسوب می‌شود. روی پنل پشتی آن یک ماژول دوربین سه‌گانه دیده می‌شود که سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با زاویه دید عریض، لنز تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی و یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض را در خود جای داده است. دوربین سلفی دستگاه نیز یک سنسور ۴ مگاپیکسلی است.

سامسونگ W22

از نظر باتری نیز، گوشی تاشو W22 5G از باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات، شارژ بی سیم ۱۰ وات و شارژ بی سیم معکوس ۴.۵ وات بهره می‌برد. این گوشی همچنین برای اولین بار در این سری از گواهی IPX8 مقاومت در برابر آب پشتیبانی می‌کند.

پیش‌فروش گوشی سامسونگ W22 5G با قیمت ۲۶۴۴ دلار از امروز (۲۲ مهر) آغاز می‌شود و از تاریخ ۳۰ مهر به صورت رسمی وارد بازار می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی