ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل استور در آستانه برگزاری رویداد Unleashed از دسترس خارج شد

امروز ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران اپل قرار است رویداد «Unleashed» را برگزار کند. حالا ساعاتی قبل از برگزاری آن، اپل استور از دسترس خارج شده و کوپرتینویی‌ها موقتا درهای فروشگاه آنلاین خود را به ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | ۱۵:۴۵

امروز ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران اپل قرار است رویداد «Unleashed» را برگزار کند. حالا ساعاتی قبل از برگزاری آن، اپل استور از دسترس خارج شده و کوپرتینویی‌ها موقتا درهای فروشگاه آنلاین خود را به روی کاربران بسته‌اند.

انتظار می‌رود در این رویداد کوپرتینویی‌ها از مک بوک پرو M1X،‌ مک مینی و ایرپاد ۳ رونمایی کنند. هرچند باید دید اپل درنهایت برای رویداد خود چه برنامه‌ای را در پیش می‌گیرد.

براساس اطلاعات فاش شده، مک بوک پرو جدید اپل احتمالا در دو نسخه ۱۴ و ۱۶ اینچی با نمایشگر Mini-LED، حاشیه‌های باریک‌تر و بدون قرارگیری لوگو در قسمت پایین، وبکم ۱۰۸۰p، مدل پایه با رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه ۵۱۲ گیگابایتی،‌ بهره‌مندی از تراشه M1X برای هر دو مدل و با شارژر جدید معرفی خواهد شد.

ظاهرا مک بوک پرو M1X اپل ظاهری کاملا جدید با لبه‌های تخت و حاشیه‌های باریک خواهد داشت و همچنین مجهز به پورت HDMI، اتصال مگ سیف و کارت خوان حافظه SD خواهد بود.

در کنار مک بوک پروهای جدید با تراشه M1X، اپل در این رویداد احتمالا از مک مینی جدید نیز رونمایی خواهد کرد. براساس شایعه‌هایی که تاکنون منتشر شده‌اند، احتمالا این محصول از طراحی کاملا جدیدی بهره خواهد برد.

 همچنین منابع اعلام کرده‌اند که ایرپاد ۳ نیز با طراحی مشابه ایرپاد پرو رونمایی می‌شود. ظاهرا در این رویداد خبری از معرفی آی‌مک نیست و برخی منابع می‌گویند کاربران باید منتظر بمانند. به احتمال زیاد،‌ آی‌مک جدید به دلیل کمبود تراشه سال آینده میلادی معرفی می‌شود. پیشتر نیز «مارک گورمن»، خبرنگار بلومبرگ در گزارش خود به این موضوع اشاره کرده بود که اپل توسعه این آی‌مک جدید را به صورت مقطعی متوقف کرده تا روی آی مک ۲۴ اینچی که معرفی کرد، تمرکز کند.

درنهایت باید دید آیا اپل از همه دستگاه‌هایی که انتظار می‌رود رونمایی خواهد کرد یا برنامه به شکل دیگری تغییر می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی