ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اشتراک Voice Plan برای اپل موزیک معرفی شد؛ دسترسی به محتوای نامحدود تنها با سیری

اپل در کنفرانس امشب خود از اشتراک جدیدی در سرویس اپل موزیک رونمایی کرد. اشتراک Voice Plan به ازای ۴.۹۹ دلار در ماه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و شهروندان ۱۷ کشور امکان دسترسی به ...

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | ۲۰:۵۴

اپل در کنفرانس امشب خود از اشتراک جدیدی در سرویس اپل موزیک رونمایی کرد. اشتراک Voice Plan به ازای ۴.۹۹ دلار در ماه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و شهروندان ۱۷ کشور امکان دسترسی به آن را خواهند داشت. همان طور که از نام طرح مشخص است، تنها از طریق کنترل صوتی برای پخش موسیقی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مشترکین طرح Voice Plan می‌توانند به کمک دستیار صوتی سیری، به فهرست نامحدودی از آهنگ‌ها، لیست‌های پخش و ایستگاه‌های استریم گوش بسپارند. اپل اعلام کرده است که علاقه‌مند به این اشتراک می‌توانند در ادامه پاییز سال جاری اقدام به خریداری آن نمایند.

به نظر می‌رسد که اشتراک جدید موسیقی اپل موزیک پاسخی به طرح تازه عرضه شده برای آمازون اکو باشد. دارندگان دستگاه‌های اکو یا تلویزیون‌های Fire TV می‌توانند با پرداخت ۳.۹۹ دلار در ماه و عضویت در طرح گفته شده از طریق دستیار صوتی الکسا به موسیقی دلخواه دست پیدا کنند.

اولیور شوسه (Oliver Schusser)، مدیر ارشد بخش اپل موزیک و بیتز، در کنفرانس این شرکت اعلام کرد که اپل موزیک و سیری همکاران طبیعی محسوب می‌شوند و در حال حاضر همکاری نزدیکی با یکدیگر دارند. افرادی که مشترک سرویس اپل موزیک نیستند می‌توانند با ثبت نام رایگان، از نسخه آزمایشی اشتراک Voice Plan برای هفت روز استفاده کنند تا بتوانند قبل از خرید، تجربه‌ای از قابلیت‌های آن داشته باشند. همچنین اجباری به تمدید مجدد طرح‌ها جهت استفاده از نسخه آزمایشی نخواهد بود.

جهت ثبت نام در طرح آزمایشی کافی است تا عبارت Hey Siri, start my Apple Music Voice trial را به دستیار صوتی سیری بگویید تا ادامه فرایند در اپل موزیک به صورت خودکار صورت بگیرد. پس از اتمام این کار، می‌توانید از تمامی دستگاه‌های دارای سیری بخواهید تا موسیقی دلخواه شما را پخش کنند که از میان آن‌ها می‌توان به هوم پاد مینی، ایرپاد، آیفون و حتی قابلیت CarPlay اشاره کرد.

کاربران اشتراک Voice Plan می‌توانند با تغییر تنظیمات درون اپلیکیشن، اقدام به شخصی‌سازی تجربه خود هنگام گوش دادن به موسیقی کنند. از جمله موارد در دسترس افراد می‌توان به پیشنهاد موسیقی براساس علاقه‌مندی‌های قبلی و آهنگ های پخش شده اخیر اشاره کرد. همچنین ایستگاه اختصاصی با نام Just Ask Siri برای دریافت راهنمایی جهت بهینه‌سازی تعامل سیری با اپل موزیک ارائه شده است.

صدها لیست پخش جدید از سوی تیم تحریریه سرویس اپل موزیک به آن اضافه شده است که برای فعالیت‌ها و مودهای مختلف قابل استفاده خواهند بود. لیست‌های پخش گفته شده در دسترس مشترکین سایر طرح‌های اپل موزیک نیز خواهد بود. کشورهای آمریکای شمالی و اروپای غربی در کنار برخی از کشورهای آسیایی از جمله ژاپن، هند، چین و تایوان میزبان Voice Plan خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی