ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فروش کتری برقی شیائومی از ۱۵ میلیون واحد گذشت

شیائومی در شاخه‌های مختلفی از جمله تلویزیون‌ هوشمند، گوشی هوشمند، پاور بانک، پلوپز و حتی کتری فعالیت می‌کند. به تازگی آمار فروش کتری‌های این شرکت از مرز ۱۵ میلیون واحد عبور کرده است. شیائومی اعلام ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | ۱۹:۱۵

شیائومی در شاخه‌های مختلفی از جمله تلویزیون‌ هوشمند، گوشی هوشمند، پاور بانک، پلوپز و حتی کتری فعالیت می‌کند. به تازگی آمار فروش کتری‌های این شرکت از مرز ۱۵ میلیون واحد عبور کرده است.

شیائومی اعلام کرده تا تاریخ ۸ مهر ماه (۳۰ سپتامبر) توانسته به این رکورد دست پیدا کند. در حال حاضر شیائومی چند مدل مختلف از این کتری‌ها را در محدود قیمتی ۱۲ تا ۳۹ دلار به فروش می‌رساند. در مهرماه سال جاری نسل جدید کتری‌های برقی شیائومی با قیمت ۱۵ دلار روانه بازار شد. اگرچه این محصول تغییر چندانی در مقایسه با قبل نداشته، اما ظرفیت آن با ۰.۲ لیتر افزایش به ۱.۷ لیتر رسیده است.

کتری آب شیائومی Water Kettle 2 از یک المنت ۱۸۰۰ واتی بهره می‌برد. زمان جوش آمدن آب در مقایسه با کتری‌های ۱۵۰۰ واتی ۲ دقیقه سریعتر است. یک صفحه حرارتی آلومینیومی ضخیم درون این کتری قرار دارد که علاوه بر یکنواخت شدن حرارت، به جوشاندن کامل آب کمک می‌کند. این محصول از یک ساختار دو لایه در داخل و خارج بهره می‌برد تا یک لایه عایق میانی ایجاد شود و از سوختگی‌های تصادفی جلوگیری کند.

لایه داخلی از فولاد ضد زنگ با گرید ۳۰۴ ساخته شده که برای تولیدات غذایی کاربرد دارد. این محصول در برابر خوردگی و اکسیداسیون مقاوم است و تمیز کردن آن ساده خواهد بود. کتری آب شیائومی Water Kettle 2 به یک ترموستات انگلیسی STRIX مجهز است که زمانی آب به دمای جوش برسد، کتری به طور اتوماتیک خاموش می‌شود. همچنین در صورت خالی بودن، کتری خاموش می‌شود. درآمد شیائومی در سه ماهه دوم سال ۳.۲۲ میلیارد دلار بوده که در مقایسه با سال گذشته ۳۵.۹ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی