ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینستاگرام روی افزایش مدت زمان استوری‌های یکپارچه به ۶۰ ثانیه کار می‌کند

در حال حاضر اگر ویدیوهای طولانی را در اینستاگرام استوری کنید، به بخش‌های ۱۵ ثانیه‌ای تقسیم می‌شوند. حالا به نظر می‌رسد این شبکه اجتماعی در تلاش است تا مدت زمان ویدیوهای استوری‌ها را تا ۶۰ ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۸ مهر ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۰

در حال حاضر اگر ویدیوهای طولانی را در اینستاگرام استوری کنید، به بخش‌های ۱۵ ثانیه‌ای تقسیم می‌شوند. حالا به نظر می‌رسد این شبکه اجتماعی در تلاش است تا مدت زمان ویدیوهای استوری‌ها را تا ۶۰ ثانیه افزایش دهد و با ویدیوهای یک دقیقه‌ای یکپارچه در استوری‌ها روبه‌رو شویم.

بی‌شک کاربران از قابلیت به اشتراک گذاشتن استوری طولانی‌تر استقبال خواهند کرد. البته هنور مشخص نیست این ویژگی کاربردی چه زمان در دسترس عموم کاربران اینستاگرام قرار خواهد گرفت. هرچند به نظر می‌رسد این اتفاق به‌زودی و حتی طی هفته آینده به وقوع بپیوندد.

یکی از کاربران توییتر با نام «الساندرو پالوزی» که معمولا اخبار اینستاگرام را قبل از انتشار عمومی قابلیت‌ها به اشتراک می‌گذارد، با انتشار توییتی از ویدیوهای طولانی‌تر ۶۰ ثانیه استوری‌ خبر داده است. در این توییت اشاره‌ای به تاریخ رسمی انتشار این ویژگی جدید و کاربردی نشده و باید دید اینستاگرام چه برنامه‌ای برای انتشار آن درنظر گرفته است.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که کمتر از یک هفته قبل، اینستاگرام از ویژگی جدیدی برای پخش زنده با نام «Live Scheduling» رونمایی کرد که در واقع ابزار زمان‌بندی لایو‌های اینستاگرام محسوب می‌شود. ویژگی جدید Live Scheduling یا «برنامه‌ریزی پخش زنده» به کاربران اجازه می‌دهد که برنامه‌های لایو خود را تا ۹۰ روز قبل از فرارسیدن موعد مقرر برنامه‌ریزی کنند. همچنین فالوورها نیز می‌توانند برای حضور در این پخش زنده از ویژگی یادآوری استفاده کنند که در زمان شروع پخش زنده آن‌ها را مطلع می‌کند.

این شبکه اجتماعی همچنین اعلام کرده از فردا کاربران می‌توانند از طریق مرورگرهای دسکتاپ، تصاویر و ویدیوهایشان را پست کنند.

اینستاگرام در تلاش است با بروزرسانی‌های این چنینی رضایت کاربران خود را جلب کند. نیویورک تایمز اخیرا با استناد به چند مدرک درون سازمانی و اظهارات چند منبع ناشناس گزارشی منتشر کرد که از نگرانی اینستاگرام در خصوص از دست دادن کاربران نوجوان این شبکه اجتماعی خبر می‌داد. این شرکت اکتبر پارسال در یادداشتی که مربوط به استراتژی بازاریابی اینستاگرام در سال جاری است، نوشته بود: «اگر پایگاه کاربران نوجوان خود در آمریکا را از دست بدهیم، جریان درآمدها را از دست می‌دهیم.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۸ مهر ۱۴۰۰

    جدیداً تو برخی دیوایسها و اکانتها به یکباره و بدون دلیل قابلیت ارسال ویدیو در Story امکانپذیر نیست و در حال Loading گیر میکنه...

مطالب پیشنهادی