ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ جشن ترس و وحشت در راه است

هر سال وقتی آخرین روز اکتبر از راه می‌رسد، بسیاری از مردم جهان جشن هالووین را برگزار می‌کنند. مهم‌ترین مشخصه‌ی این جشن تم ترس و وحشتی است که به همراه خود دارد و این به ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۳۰ مهر ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

هر سال وقتی آخرین روز اکتبر از راه می‌رسد، بسیاری از مردم جهان جشن هالووین را برگزار می‌کنند. مهم‌ترین مشخصه‌ی این جشن تم ترس و وحشتی است که به همراه خود دارد و این به وضوح در بازی‌ها هم مشخص است. چیزی به پایان اکتبر نمانده و بسیاری از بازی‌ها در حال برگزاری رویدادهای مربوط به هالووین هستند.

بازی Identity V یک بازی ترسناک است اما از قافله عقب نمانده و ایونت مخصوصی برگزار کرده که در شهری برفی اتفاق می‌افتد. همه در این شهر لباس‌های فاخر به تن دارند و قرار است در یک مهمانی مرموز شرکت کنند. شما هم باید به این مهمانی بروید تا از جزئیات آن و حقیقت ماجرا با خبر شوید.

دو روز قبل کال آف دیوتی موبایل هم اعلام کرد که فصل جدید با نام «کابوس» در راه است. به جز اسم ترسناکی که برای این فصل انتخاب شده، فضای این فصل هم بی‌شباهت به حال و هوای هالووین نیست و این را می‌توان از بازگشت مپ Undead Siege و زامبی‌های فصل شش تشخیص داد.

البته تجربه‌ی مود زامبی این بار کمی متفاوت است زیرا هم تعداد زامبی‌ها بیشتر شده و هم ماموریت‌های طول روز تنوع بیشتری دارند. برای اینکه این ترکیب به اندازه‌ی کافی وحشتناک باشد عروسک ترسناک فرنچایز اره، بیلی هم در بازی به ملاقاتتان خواهد آمد.

بخش اخبار هفت سنگ این هفته را با بازی جدید miHoYo به پایان می‌بریم که تا آستانه‌ی لو رفتن جلو رفت. گفته می‌شود که بازی Honkai: Star Rail اشتباها روی اپ استور آپلود شده و پس از چند ساعت حذف شده است اما این مدت به قدری بوده که بازیکنان متوجه آن شوند.

فعلا اطلاعاتی از تاریخ انتشار عمومی بازی در دست نیست اما با توجه به تریلرهای منتشر شده به نظر می‌رسد که بازیکنان با یک بازی باکیفیت و فانتزی روبرو خواهند بود. بازی Honkai: Star Rail برای اجرا به ۱۰ گیگابایت فضای حافظه و تراشه A12 یا جدیدتر و iOS 12 یا نسخه‌های جدیدتر نیاز دارد.

Battle of Satria Dewa

  • بازی آنلاین است

بازی Battle of Satria Dewa جدیدترین بازی موبا است که در همین هفته منتشر شد. بازیکنان در قالب تیم‌های سه نفره با هم روبرو می‌شوند و مثل همیشه استراتژی حرف اول را می‌زند. هر گروهی که بتواند حریف را از سر راه بردارد و به پایگاه تیم مقابل نفوذ کند در نهایت برنده‌ی بازی خواهد بود.

نکته‌ی قابل توجه، کنترل‌های ساده بازی هستند که کار را برای بازیکنان ساده خواهند کرد. در حقیقت فقط با دو انگشت می‌توانید بازی کنید؛ فقط کافیست با استفاده از جوی استیک سمت چپ کاراکتر را حرکت بدهید و از سمت راست صفحه برای حمله استفاده کنید. فعلا نسخه‌ی اندروید منتشر شده اما نسخه iOS هم به زودی در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

Battle of Satria Dewa‏

Battle of Satria Dewa‏

سازنده: Bang Ideas قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 129 مگابایت زبان:

Tesla Force

  • بازی آفلاین است

اگر دلتان می‌خواهد یک بازی در سبک روگ‌لایک در لیست بازی‌هایتان داشته باشید که انتها ندارد، احتمالا بازی Tesla Force گزینه‌ی مناسبی است. این عنوان در حقیقت دنباله‌ی بازی Tesla vs Lovecraft است و علاوه بر محتوای جدید، کیفیت گرافیکی بهتری هم دارد.

گیم‌پلی بازی به بخش‌های کوتاه تقسیم شده و در کل هم می‌توان گفت که با یک گیم‌پلی ساده روبرو هستید که صرفا قرار است سرگرم‌کننده باشد. بازیکنان می‌توانند نقش اشخاص مختلفی از جمله ماری کوری، نیکولا تسلا، مری شلی و اچ پی ماینکرفت را برعهده بگیرند.

Tesla Force

Tesla Force

سازنده: 10tons Ltd. قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 504.5/ 80 مگابایت زبان:

Sugar Game

  • بازی آفلاین است

اسم بازی‌ساز Bart Bonte برای بسیاری یادآور بازی‌های پازلی است که با نام رنگ‌های مختلف منتشر کرده و بازی Suger Game هم عنوان تازه‌ای است که این بازی‌ساز منتشر کرده. ایده‌ی این بازی پازلی هم بسیار ساده است اما خلاقیتی دارد که تا به خودتان بیایید می‌بینید که به پر کردن ظرف‌ها با شکر معتاد شده‌اید.

هدف شما این است که لیوان‌ها را تا بیشترین حد ممکن با شکر پر کنید اما همین کار ساده هم می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. بازی رایگان است اما گاها تبلیغات هم نمایش داده می‌شوند که می‌توانید با پرداخت ۲ دلار از شرشان خلاص شوید. البته بدون پرداخت پول هم به تمام مراحل دسترسی کامل خواهید داشت و مشکل خاصی پیش نمی‌آید.

Sugar game

Sugar game

سازنده: Bart BONTE قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 22.1/ 35 مگابایت زبان:

Yerba Mate Tycoon

  • بازی‌ آنلاین و آفلاین است

این بازی یک شبیه‌ساز کسب و کار است که شما را به قلب فرآیند تولید چای ماته می‌برد که نوشیدنی بومی مردم آمریکای جنوبی و نوشیدنی ملی آرژانتین است. وظیفه‌ی شما این است که انواع نوشیدنی ماته را بسازید، به مشتری‌ها بفروشید و سایر کارهای مربوط به کسب و کار مثل پرداخت مالیات را هم سر و سامان بدهید.

هرچه نوشیدنی‌های جدید بیشتری بسازید، کسب و کارتان بیشتر ارتقا پیدا می‌کند و بزرگتر می‌شود. بازی کاملا رایگان است و خبری از تبلیغات یا پرداخت درون برنامه‌ای نیست بنابراین می‌توانید با خیال راحت به تجارت بپردازید.

Yerba Mate Tycoon‏

Yerba Mate Tycoon‏

سازنده: DonislawDev‏ قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 391.5/114 مگابایت زبان:

Kitty Q

  • بازی آفلاین است

گربه‌ی شرودینگر یک آزمایش فکری است که پارادوکس حاصل از اعمال کوانتوم بر اشیاء عادی را توصیف می‌کند. بر اساس این آزمایش، یک گربه می‌توانند همزمان زنده و مرده باشد. جذابیت این ایده برای بازی‌سازان در نهایت منجر به ساخت بازی Kitty Q شده که عنوانی آموزشی و رایگان است.

فیزیک کوانتوم اسم عجیبی دارد، مفهوم دشواری به نظر می‌رسد و بازی راه خوبی برای آموختنش به نظر می‌رسد. این بازی با کمک گربه‌ی عجیب و غریبش، بیست حقیقت علمی درباره‌ی فیزیک کوانتوم را با زبانی ساده به بازیکنان یاد می‌دهد.

Kitty Q

Kitty Q

سازنده: Philipp Stollenmayer قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1400/ 101 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی