ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش پانزده سالگی ایرانسل؛ از ورود به نسل 5.5G تا رونمایی از دستیار صوتی بومی [تماشا کنید]

ایرانسل به پانزده سالگی خود رسید و به همین مناسبت آخرین آمارها را از فعالیت‌های خود اعلام کرده است. عصر روز چهارشنبه ۲۸ مهر ماه مراسم پانزده سالگی این اپراتور در ساختمان مرکزی ایرانسل با ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱ آبان ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

ایرانسل به پانزده سالگی خود رسید و به همین مناسبت آخرین آمارها را از فعالیت‌های خود اعلام کرده است. عصر روز چهارشنبه ۲۸ مهر ماه مراسم پانزده سالگی این اپراتور در ساختمان مرکزی ایرانسل با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

«بیژن عباسی آرند»، مدیرعامل ایرانسل در این مراسم گفت مصرف دیتای کاربران در سال گذشته شکسته شده و حالا شاهد رشد 500 برابری مصرف ترافیک دیتای کاربران نسبت به چند سال گذشته هستیم. ایرانسل همزمان با پانزده سالگی خود خبر از تولید و عرضه محصولات جدیدی مانند دستیار صوتی بومی و پلتفرم رصد شبکه‌های اجتماعی داد و تاکید کرد که مانند همیشه سعی دارد روی لبه تکنولوژی حرکت کند و فناوری بومی را در کشور توسعه ببخشد.

در این مراسم «بیژن عباسی آرند» و دیگر مدیران فنی ایرانسل ضمن ارائه آمارهای متفاوت درباره فعالیت ایرانسل طی سالیان گذشته و آینده این اپراتور، به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند و به موضوعات مهمی چون بازار گوشی‌های نسل پنجم و طرح صیانت و... نیز پرداختند.

گزارش ویدیویی دیجیاتو از مراسم پانزده سالگی ایرانسل شامل گزیده‌های مهم آمار ارائه شده و صحبتهای «بیژن عباسی», مدیرعامل این اپراتور درباره گوشی‌های فایوجی و تحریم‌های آنها در ایران و نظر او درباره صیانت است. این گزارش را از دست ندهید.

در آپارات دیجیاتو تماشا کنید

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • avvvvab
    avvvvab | ۱ آبان ۱۴۰۰

    5.5 جی چیه دیگه؟ یه دفعه بزن شیش جیش کن

مطالب پیشنهادی