ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال تجهیز اپل واچ سری ۸ به سنسور اندازه‌گیری قند خون قوت گرفت

تامین‌کنندگان اپل در حال حاضر مشغول توسعه قطعاتی برای سنسورهای نسل بعدی برای اپل واچ سری ۸ هستند که می‌توانند قند خون افراد را اندازه‌گیری کند. براساس گزارش دیجی تایمز، اپل و تامین کنندگان آن ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۳ آبان ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۰

تامین‌کنندگان اپل در حال حاضر مشغول توسعه قطعاتی برای سنسورهای نسل بعدی برای اپل واچ سری ۸ هستند که می‌توانند قند خون افراد را اندازه‌گیری کند.

براساس گزارش دیجی تایمز، اپل و تامین کنندگان آن روی سنسورهای مادون قرمز با طول موج کوتاه که از سنسورهای متداول برای دستگاه‌های درمانی است، کار می‌کنند. این سنسورها به اپل واچ امکان می‌دهد تا قند خون کاربران را اندازه‌گیری کند. شایعه پایش قند خون روی اپل واچ سری ۷ نیز بارها شنیده شده بود، اما ظاهرا شاهد ان در نسل بعدی خواهیم بود. گزارش جدید می‌گوید که اپل روی یک تکنیک خاص کار می‌کند.

شرکت‌های Ennostar و Taiwan Asia Semiconductor روی LEDهای مادون قرمز با طول موج کوتاه کار می‌کنند که کاربردهای بسیاری از جمله اندازه‌گیری قند خون دارد. دیجی تایمز سابقه خوبی در افشای اطلاعات شرکت‌های فناوری دارد، اما هنوز برای اطمینان از این موضوع زود است. این گزارش با اطلاعات پتنت اپل که سیستم مشابهی را توصیف می‌کند، مطابقت دارد. ویژگی‌های اپل واچ به مرور زمان تکامل پیدا کرد و در سری ۶ شاهد استفاده از سنسور اکسیژن خون بودیم.

اکنون اپل واچ قادر به پایش ضربان قلب، تشخیص سقوط و پایش اکسیژن خون است که با اضافه شدن اندازه‌گیری قند خون، کامل‌تر از همیشه خواهد شد. به گزارش وال استریت ژورنال، اندازه‌گیری قند خون یکی از ویژگی‌های متعددی است که کوپرتینویی‌ها به دنبال اضافه کردن آن به اپل واچ سری ۸ هستند. اندازه‌گیری سطح قند خون به نمونه خونی افراد احتیاج دارد و گنجاندن این ویژگی در اپل واچ سری ۸، کار بزرگی محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی