ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هشتمین سمپوزیوم مدیران حرفه‌ای پروژه برگزار می‌شود

سمپوزیوم مدیران حرفه‌ای پروژه با تمرکز بر رویرکردها و روش‌های مدیریت پروژه و تکنیک‌های مورد استفاده در این زمینه در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، 11 و 12 آبان برگزار می‌شود. سمپوزیوم مدیران حرفه‌ای پروژه، از ...

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۳ آبان ۱۴۰۰ | ۱۲:۴۵

سمپوزیوم مدیران حرفه‌ای پروژه با تمرکز بر رویرکردها و روش‌های مدیریت پروژه و تکنیک‌های مورد استفاده در این زمینه در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، 11 و 12 آبان برگزار می‌شود.

سمپوزیوم مدیران حرفه‌ای پروژه، از سال 1392 تا 1398 به‌طور مستمر برگزار شده است. تا امروز هفت سمپوزیوم با این رویکرد برگزار شده و امسال نیز با همکاری شرکت PMPiran و شرکت راهبرات سیستم رستاک  هشتمین  سمپوزیوم  مدیران حرفه‌ای پروژه در تاریخ 11 و 12 آبان ماه برگزار خواهد شد.

در این سمپوزیوم مدیران صنایع و کارشناسان و دانشجویان این حوزه گرد هم آمده و تجربیات دانش خود را با هم به اشتراک می‌گذارند. همچنین مدیران یا مالکان کسب‌وکارها این فرصت را به‌دست می‌آورند که یکی از چالش‌ها و یا موقعیت‌های خاصی که در طول پروژه‌ای تجربه کرده‌اند را ارائه دهند. این روند موقعیتی را فراهم خواهد کرد تا کسب‌وکارها امکان ارائه کار خود به اسپانسرها را نیز داشته باشند.

حضور شرکت‌های معتبر در سمپوزیوم مدیریت پروژه

«مهدی معین»، دبیر سمپوزیوم و مدیر عامل شرکت PMPiran یکی از سخنرانان اصلی این سمپوزیوم است. همچنین «سیدحامد حسینی‌نژاد» مدیر توسعه سرمایه‌های انسانی داتین یکی از افراد شرکت کننده در این سمپوزیوم است که به عنوان یکی از مدیران سخنرانی خواهد داشت. «نادر خرمی راد» عضو مولفین PMBOK7 نیز در این سمپوزیوم حضور دارد و به ارائه تجربیات خود در حوزه مدیریت پروژه خواهد پرداخت و «شهره ناصری» معاون سیاست‌گذاری و اعتباربخشی فناوری اطلاعات از دیگر سخنرانان این مراسم است.

سخنران‌های این سمپوزیوم حول سه محور تازه‌های مدیریت‌پروژه، طرح و سبد پروژه، شایستگی‌های‌ رفتاری در مدیریت پروژه و تفکر استراتژیک و مدیریت کسب کار در پروژه ها که اضلاع اصلی مثلث PMI  هستند، به ارائه تجربیات خود در غالب سخنرانی‌های برنامه‌ریزی شده می‌پردازند. مدیرعامل راهبران سیستم رستاک، معاونت اجرایی شرکت پتروسازه مبین، رئیس هیات مدیره شرکت مدیریت هیربدان و تعداد قابل توجهی از دیگر مدیران و فعالان این حوزه از شرکت‌های معتبر نیز در این سمپوزیوم حضور دارند.

تعامل و اشتراک گذاری تجربیات

شکل‌گیری تعامل با دیگر گروه‌ها، سازمان‌ها و متخصصان یکی از امکاناتی است که برای شرکت‌کنندگان در این سمپوزیوم فراهم شده. همچنین سمپوزیوم مدیران حرفه‌ای پروژه منجر به آگاهی علاقه‌مندان و فعالان این حوزه نسبت به پیشرفت‌های روز دانش مدیریت پروژه خواهد شد.

همچنین به افراد شرکت کننده در این سمپوزیوم، گواهی‌نامه حضور در سمپوزیوم و علاوه‌ بر آن ده PDU برای گزارش به سازمان PMI تعلق می‌گیرد. ثبت‌نام عادی فردی، ثبت‌نام ویژه و ثبت‌نام سازمانی، سه روش ثبت‌نامی است که امکان شرکت در این سمپوزیوم را فراهم کرده.

علاقه مندان به شرکت در این سمپوزیوم می‌توانند به آدرس سایت: ipmday.ir مراجعه کرده و وارد لینک صفحه ثبت‌نام https://ipmday.ir/register  شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی