ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون SE پلاس احتمالا با نمایشگر ۴.۷ اینچی و پشتیبانی از شبکه 5G سال آینده از راه می‌رسد

مدت‌‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها درباره نسل بعدی آیفون SE هستیم و انتظار می‌رود سال آینده شاهد رونمایی از چنین دستگاهی باشیم. یکی از تحلیلگران بازار به نام «راس یانگ»، حالا می‌گوید اپل سال آینده میلادی ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۴ آبان ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰

مدت‌‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها درباره نسل بعدی آیفون SE هستیم و انتظار می‌رود سال آینده شاهد رونمایی از چنین دستگاهی باشیم. یکی از تحلیلگران بازار به نام «راس یانگ»، حالا می‌گوید اپل سال آینده میلادی از نسل جدید این گوشی با نام «آیفون SE پلاس» رونمایی می‌کند، با این حال نباید منتظر استفاده از نمایشگر بزرگتری باشیم.

به گفته یانگ، اپل همچنان از نمایشگر ۴.۷ اینچی LCD موجود در نسل کنونی آیفون SE استفاده خواهد کرد. اپل در نسل دوم آیفون SE از نمایشگر موجود برای آیفون ۸ استفاده کرده بود. اطلاعات جدید در راستای گزارش قبلی مبنی بر ادامه استفاده از پنل ۴.۷ اینچی قرار می‌گیرد.

در سال ۲۰۱۹ یکی از تحلیلگران مطرح محصولات اپل یعنی «مینگ-چی کو» اعلام کرد اپل در حال کار روی آیفون SE 2 پلاس با نمایشگر بزرگتری برای سال ۲۰۲۱ است، اما چنین اتفاقی رخ نداد. پس از مدتی کو از پیش‌بینی‌اش عقب‌نشینی کرد و گفت کوپرتینویی‌ها از نمایشگر یکسان با نسل کنونی در چنین محصولی استفاده خواهند کرد.

آیفون SE پلاس

کو همچنین ادعا کرد که نسل بعدی آیفون SE از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند، موضوعی که یانگ هم حالا تکرار می‌کند. این احتمال وجود دارد که استفاده از نام پلاس در نسل بعدی آیفون SE برای سرعت اتصال بالاتر باشد.

اپل معمولا از کلمه «پلاس» برای نمایشگر بزرگتر استفاده می‌کرد و شاهد چنین موضوعی در آیفون ۶ پلاس، آیفون ۷ پلاس و آیفون ۸ پلاس بودیم. اما اپل پس از آیفون ۸ پلاس، دیگر از این نام استفاده نمی‌کند و جای خودش را به پرو مکس داده است. اما شاید دوباره با نسل بعدی آیفون SE، شاهد استفاده از کلمه پلاس باشیم.

اگر در نسل بعدی آیفون SE همچنان شاهد استفاده از پنل LCD با اندازه ۴.۷ اینچ باشیم و همچنین بتواند از شبکه 5G پشتیبانی کند، با پیشرفت چندانی روبه‌رو نخواهیم شد. البته انتظار داریم به تراشه A جدیدتری مجهز شود و ارزان‌ترین گوشی 5G اپل هم باشد.

به باور یانگ، اپل روی نسخه بزرگتر آیفون SE هم کار می‌کند که احتمالا در سال ۲۰۲۴ از راه می‌رسد. این دستگاه با نام آیفون SE 3، از نمایشگر ۵.۷ تا ۶.۱ اینچی LCD استفاده خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی