ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

صفحه پشتیبانی گلکسی S21 FE دوباره فعال شد؛ رونمایی در آینده نزدیک؟

مدت‌هاست کاربران منتظر رونمایی از گوشی گلکسی S21 FE هستند و گزارش‌های بی‌شماری درباره آن منتشر شده، اما هنوز شاهد معرفی آن نبوده‌ایم. حالا صفحه پشتیبانی این دستگاه دوباره در وب‌سایت سامسونگ فعال شده که ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۴ آبان ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

مدت‌هاست کاربران منتظر رونمایی از گوشی گلکسی S21 FE هستند و گزارش‌های بی‌شماری درباره آن منتشر شده، اما هنوز شاهد معرفی آن نبوده‌ایم. حالا صفحه پشتیبانی این دستگاه دوباره در وب‌سایت سامسونگ فعال شده که احتمال رونمایی از آن در آینده نزدیک را مطرح می‌کند.

در صفحه پشتیبانی اطلاعاتی درباره گلکسی S21 FE به چشم نمی‌خورد و تنها شماره مدلش، SM-G990B در بالای صفحه قرار گرفته. کمتر از یک ماه پیش، این کمپانی تصمیم گرفت در سکوت خبری صفحات پشتیبانی این گوشی را از وب‌سایتش در کشورهای مختلف حذف کند. اما حالا با فعال شدن مجدد صفحه پشتیبانی، ظاهرا کره‌ای‌ها تصمیم‌شان را تغییر داده‌اند.

در حالی که فعالسازی صفحه پشتیبانی می‌تواند به معنای رونمایی در آینده نزدیک باشد، تضمینی برای اینکار وجود ندارد. حتی برخی گزارش‌ها از معرفی آن در اوایل سال آینده میلادی خبر داده‌اند و تعدادی می‌گویند از این دستگاه در کنار سری گلکسی S22 رونمایی می‌شود. البته این احتمال هم وجود دارد که سامسونگ در ماه دسامبر تصمیم به معرفی این دستگاه بگیرد و در ژانویه ۲۰۲۲ آن را روانه بازار کند.

گلکسی S21 FE
صفحه پشتیبانی گلکسی S21 FE

گزارش‌ها تا به امروز اطلاعات زیادی درباره این دستگاه در اختیارمان قرار داده‌اند، هرچند اطلاعات آن‌ها چندان با یکدیگر تطابق ندارد. برای مثال در ابتدا گفته شد این دستگاه وارد خط تولید شده، اما پس از مدتی گزارشی از مشکلات در تولید بخاطر کمبود تراشه خبر داد. پس از آن اطلاعات دیگری مبنی بر تاخیر و نه لغو این پروژه منتشر شد.

در هر صورت انتظار می‌رود گلکسی S21 FE به نمایشگر امولد ۶.۴ یا ۶.۵ اینچی مجهز شود و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز داشته باشد. از نظر طراحی احتمالا تفاوتی میان این دستگاه و گلکسی S21 وجود نخواهد داشت. دوربین اصلی این گوشی کره‌ای‌ها سه‌گانه با سنسورهای ۳۲، ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

از سایر ویژگی‌های احتمالی این دستگاه می‌توان به چیپ اسنپدراگون ۸۸۸، حداکثر ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی