ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

مایکروسافت شرکت مدیریت محتوای Two Hat را خرید

مایکروسافت رسما شرکت مدیریت محتوای Two Hat را خریداری کرد. این شرکت که حدود ۱۰ سال پیش تاسیس شده، چند سالی است در زمینه مدیریت محتوای کاربران با ایکس باکس همکاری می‌کند و حالا رسما ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۸ آبان ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

مایکروسافت رسما شرکت مدیریت محتوای Two Hat را خریداری کرد. این شرکت که حدود ۱۰ سال پیش تاسیس شده، چند سالی است در زمینه مدیریت محتوای کاربران با ایکس باکس همکاری می‌کند و حالا رسما به مالکیت مایکروسافت درآمده است.

شرکت Two Hat با استفاده از هوش مصنوعی به دسته‌بندی و فیلتر میلیاردها تعامل انسانی در پیام‌ها، تصاویر، نام‌های کاربری، ویدیوها و غیره می‌پردازد. مایکروسافت از چند سال قبل برای مدیریت جوامع کاربری ایکس باکس با این شرکت وارد همکاری شده بود، اما حالا آن را طی قراردادی با مفاد نامعلوم خریده است.

«دیو مک‌کارتی»، مدیر خدمات محصولی ایکس باکس می‌گوید: «مایکروسافت و Two Hat در چند سال گذشته با یکدیگر همکاری داشته‌اند تا فناوری مناسبی را برای مدیریت محتوا در تجربه‌های گیمینگ و غیرگیمینگ پیاده‌سازی کنند تا محتواهای آسیب‌زا حتی پیش از نمایش به کاربران شناسایی و حذف شوند. فناوری Two Hat باعث شده جوامع کاربری ایکس باکس، ماینکرفت و MSN به محل ایمن‌تری برای کاربران تبدیل شوند.»

مایکروسافت با این خرید می‌خواهد شرایط مدیریت محتوا در سرویس‌های گیمینگ خود را بهبود بخشیده و این فناوری را در آینده به بخش خدمات مصرفی بیاورد. اهالی ردموند برنامه‌های بزرگی برای بخش خدمات مصرفی دارند و چند وقت پیش یکی از مدیران سابق اوبر را استخدام کردند تا مدیریت اپلیکیشن‌های مصرفی این شرکت را برعهده بگیرد.

افزون بر این، مایکروسافت در چند وقت اخیر سعی داشته سرویس‌های اجتماعی بزرگی مثل تیک تاک، پینترست و دیسکورد را خریداری کند. ساتیا نادلا پیش‌تر گفته بود که این شرکت مایل به جذب تولیدکنندگان محتوا و جوامع کاربری بزرگ است. پس طبیعی به نظر می‌رسد که فناوری مدیریت محتوا هم در این مسیر نقش مهمی ایفا کند.

شرکت Two Hat مشتریان خاص خود را دارد و قرار نیست خدمت‌رسانی به آن‌ها را متوقف کند. مک‌کارتی می‌گوید: «با این خرید به جوامع آنلاین جهانی کمک خواهیم کرد تا فضایی ایمن‌تر داشته باشند و پذیرای هر کسی باشند که به دنبال مشارکت، پیشرفت و ترقی است.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی