ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

سری گلکسی S22 به احتمال زیاد در اوایل ماه فوریه معرفی خواهد شد

بر اساس گزارش جدید یک منبع آگاه، سری گلکسی S22 برخلاف برخی شایعات در ماه ژانویه معرفی نخواهد شد و در عوض باید در اوایل ماه فوریه منتظر معرفی این خانواده از پرچمداران سامسونگ باشیم. ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۸ آبان ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

بر اساس گزارش جدید یک منبع آگاه، سری گلکسی S22 برخلاف برخی شایعات در ماه ژانویه معرفی نخواهد شد و در عوض باید در اوایل ماه فوریه منتظر معرفی این خانواده از پرچمداران سامسونگ باشیم.

مطابق تازه‌ترین گزارش اختصاصی وب‌سایت SamMobile، سری گلکسی S22 در اوایل ماه فوریه معرفی می‌شود اما تاریخ عرضه آن ممکن است بر اثر کمبود جهانی تراشه و وضعیت غیرقابل پیش‌بینی بازار دستخوش تغییر شود. منتها منابع این وب‌سایت با اطمینان اعلام کرده‌اند که پرچمداران جدید سری گلکسی S در ماه ژانویه رونمایی نخواهند شد.

با توجه به این که SamMobile در گزارش دیگری مدعی شده که گلکسی S21 FE همزمان با رویداد CES 2022 معرفی می‌شود، دقیقا نمی‌دانیم که این گوشی‌ها در چه تاریخی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرند. سامسونگ فرصت زیادی دارد تا برای گوشی‌های تاشوی خود بازاریابی کند و احتمالا باید منتظر استراتژی مشابهی برای پرچمداران بعدی این شرکت باشیم.

پیش‌تر در گزارشی گفته شده بود که پیش‌خرید گلکسی S22 از هفته دوم فوریه آغاز می‌شود ولی برخی گزارش‌ها از عرضه این گوشی در ماه ژانویه خبر می‌دادند. افزون بر این، منبع معتبر اخبار سامسونگ با نام کاربری Iceuniverse هم مدعی شده بود که خانواده جدید پرچمداران سامسونگ احتمالا در هفته آخر ماه ژانویه به بازار می‌آید.

سری گلکسی S22 شامل سه مدل استاندارد، پرو یا پلاس و اولترا خواهد بود که اندازه نمایشگر آن‌ها به ترتیب ۶.۰۶، ۶.۵۵ و ۶.۸۱ اینچ است. طبق برخی شایعات، اگر ضخامت این خانواده کمتر شده باشد، اندازه باتری آن‌ها ممکن است کمی کاهش پیدا کند. گلکسی S22 و S22 پلاس احتمالا در چهار رنگ سفید، مشکی، رزگلد و سبز عرضه می‌شود. گلکسی S22 اولترا هم در سه رنگ سفید، مشکی و قرمز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

نکته مهم درباره خانواده گلکسی S22 برخورداری از تراشه جدید اگزینوس ۲۲۰۰ خواهد بود که برای اولین بار از پردازشگر گرافیکی با همکاری AMD استفاده می‌کند. گفته می‌شود که این تراشه موجب از بین رفتن فاصله سامسونگ با تراشه‌های کوالکام و اپل خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی