ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

اولین تصاویر زنده شیائومی ۱۲ افشا شد: رونمایی در آینده نزدیک؟

گوشب هوشمندی که منتسب به شیائومی ۱۲ است، به‌تازگی در مترو مشاهده شده و برای اولین بار دو تصویر زنده از این محصول لو رفته است. در این تصاویر موبایلی را می‌بینیم که از دوربین ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۸ آبان ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۳

گوشب هوشمندی که منتسب به شیائومی ۱۲ است، به‌تازگی در مترو مشاهده شده و برای اولین بار دو تصویر زنده از این محصول لو رفته است. در این تصاویر موبایلی را می‌بینیم که از دوربین سلفی درون حفره نمایشگر بهره می‌برد.

بر اساس اعلام منبع آگاه توییتری به نام «موکول شارما»، شیائومی ۱۲ برای نخستین بار در دنیای واقعی مشاهده شده است. این دستگاه که البته جزئیات آن در تصاویر موجود واضح نیست، درون کیس محافظی قرار گرفته که کمی عجیب به نظر می‌رسد، اما نمایشگری دارد که ارتفاع آن به شکل نامعمولی زیاد است. البته این ارتفاع زیاد می‌تواند به خاطر زاویه عکسی باشد که از جدیدترین پرچمدار شیائومی گرفته شده است.

پیش‌تر در گزارش‌ها گفته شده که بود شیائومی ۱۲ از حفره کوچک‌تری برای میزبانی از دوربین سلفی استفاده می‌کند و نسبت صفحه به بدنه بالایی خواهد داشت. کناره‌های نمایشگر این گوشی کمی خمیدگی دارند. اما تشخیص آن با توجه به پس‌زمینه سیاه صفحه و کیفیت پایین تصاویر تقریبا ناممکن است.

با توجه به این که شیائومی می ۱۱ به‌تازگی از فروشگاه‌های این شرکت در هند خارج شده، ظاهرا باید منتظر عرضه قریب‌الوقوع شیائومی ۱۲ باشیم. این محصول اخیرا از مرجع هندی BIS مجوز گرفته بود تا یک قدم دیگر به عرضه نزدیک شود. در شایعات گفته شده که شیائومی ۱۲ در اوایل سال ۲۰۲۲ معرفی می‌شود اما این غول چینی هنوز مطلبی را تایید نکرده است.

تنها چیزی که درباره مشخصات پرچمدار بعدی شیائومی می‌دانیم این است که چیپست پرچمدار کوالکام با نام احتمالی اسنپدراگون ۸۹۸ احتمالا برای اولین بار روی این دستگاه استفاده خواهد شد. این تراشه قرار است با فرآیند تولید ۴ نانومتری ساخته شود. شیائومی ۱۲ همچنین باید حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR5x و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 داشته باشد. به‌علاوه، انتظار داریم که شارژ سریع سیمی ۱۲۰ واتی و شارژ سریع بی‌سیم ۵۰ واتی را روی این گوشی ببینیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی