ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات شیائومی ۱۲ لایت در کدهای MIUI رویت شد

دو گوشی هوشمند با نام‌های «Zijin» و «Taoyao» در کدهای MIUI مشاهده شده‌اند. برخی منابع گفته‌اند که این دو نام سری شیائومی ۱۲ لایت است. این دستگاه‌ها به ترتیب از شماره مدل L9 و L9B ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۹ آبان ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۰

دو گوشی هوشمند با نام‌های «Zijin» و «Taoyao» در کدهای MIUI مشاهده شده‌اند. برخی منابع گفته‌اند که این دو نام سری شیائومی ۱۲ لایت است. این دستگاه‌ها به ترتیب از شماره مدل L9 و L9B استفاده می‌کنند. به گفته منبع این اطلاعات، هر دو گوشی از نمایشگر فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برند. علاوه بر این، نرخ تازه‌سازی نمایشگر ۱۲۰ هرتز است و حسگر اثر انگشت درون آن جای دارد.

سری شیائومی ۱۲ لایت از تراشه کوالکام SM7325 بهره می‌برد و در پنل پشتی شاهد دوربین سه‌گانه خواهیم بود. تفاوت بزرگ میان این دو مدل به دوربین سوم مربوط می‌شود، جایی که شیائومی Zijin از دوربین تله فوتو به جای ماکرو بهره می‌برد. دو دوربین دیگر عریض و اولترا واید خواهند بود. در مدل Taoyao نیز شاهد استفاده از لنز ماکرو به عنوان دوربین سوم خواهیم بود.

به گفته این منبع، گوشی Zijin فقط در کشور چین عرضه می‌شود در حالی که مدل Taoyao برای بازارهای جهانی نیز در دسترس قرار می‌گیرد. گوشی Mi 10 Lite و Mi 10 Youth Edition که در سال ۲۰۲۰ روانه بازار شدند نیز فقط از لحاظ دوربین متفاوت بودند. دستگاهی که دوربین تله‌فوتو داشت مخصوص بازار چین بود و دیگری در بازارهای جهانی عرضه شد.

این منبع فناوری سابقه خوبی در ارائه اطلاعات دستگاه‌های شیائومی دارد و تا حدودی می‌توان به آن اعتماد کرد. البته شاید نام گوشی‌ها با آنچه گفته شد، متفاوت باشد. به هر حال باید تا زمان رونمایی از این گوشی‌ها منتظر ماند و قطعا تا آن زمان اطلاعات بیشتری از آن‌ها به بیرون منتشر می‌شود. شیائومی با عرضه‌ مدل‌های مختلف در بخش میان‌رده تبدیل به یکی از بازیگران قدرتمند این حوزه شده و با سامسونگ و دیگر شرکت‌ها رقابت شدیدی دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی