ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کانالیس: آنر در فصل سوم ۲۰۲۱ سومین برند پرفروش در بازار چین بوده است

مدتی می‌شود که آنر دیگر تحت مالکیت هواوی قرار ندارد و برخلاف صاحب قبلی‌اش، وضعیت مناسبی را حداقل در بازار چین تجربه می‌کند. طبق جدیدترین گزارش فروش گوشی‌های هوشمند در فصل سوم ۲۰۲۱، آنر توانسته ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۹ آبان ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۰

مدتی می‌شود که آنر دیگر تحت مالکیت هواوی قرار ندارد و برخلاف صاحب قبلی‌اش، وضعیت مناسبی را حداقل در بازار چین تجربه می‌کند. طبق جدیدترین گزارش فروش گوشی‌های هوشمند در فصل سوم ۲۰۲۱، آنر توانسته سومین برند پرفروش در چین باشد.

طبق جدیدترین داده‌های شرکت تحقیقاتی کانالیس، آنر توانسته با سهم ۱۸ درصد پس از ویوو و اوپو، سومین برند محبوب در چین باشد. این کمپانی حتی بالاتر از شیائومی قرار گرفته و توانسته ۲۵ درصد گوشی‌های بیشتری نسبت به زمانی که تحت مالکیت هواوی بود، بفروشد.

در جایگاه‌های اول و دوم به ترتیب ویوو و اوپو با سهم ۲۳ و ۲۱ درصدی قرار گرفته‌اند. این شرکت‌ها به ترتیب موفق به فروش ۱۸.۳ و ۱۶.۵ میلیون گوشی در بازار چین شده‌اند که نسبت به فصل سوم ۲۰۲۰ رشد ۱۹ درصدی را تجربه کرده‌اند. سهم این کمپانی‌ها در سال گذشته میلادی در بازار چین به ترتیب برابر ۱۸ و ۱۷ درصد بود.

آنر که سومین برند پرفروش در بازار چین بوده، در فصل سوم ۲۰۲۱ موفق به فروش ۱۴.۲ میلیونی بوده که رشد مناسبی را نسبت به فروش ۱۱.۳ میلیون دستگاه در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۰ تجربه کرده است. در رتبه چهارم شیائومی قرار گرفته که سهم ۱۴ درصدی دارد و با قیمت ۱۰.۹ میلیون گوشی، یعنی افزایش ۴ درصدی را تجربه کرده است.

اما به سراغ شرکت پنجم می‌رویم. در این جایگاه شرکت اپل قرار گرفته که رشد چشمگیری را تجربه کرده. کوپرتینویی‌ها که در فصل سوم ۲۰۲۰ موفق به فروش ۵.۱ میلیون گوشی شده بودند، حالا با فروش ۶۲ درصدی توانسته‌اند ۸.۳ میلیون آیفون بفروشند و به سهم ۱۱ درصدی دست پیدا کنند که بسیار بالاتر از سهم ۶ درصدی سال ۲۰۲۰ است.

در حالت کلی بازار گوشی‌های هوشمند در چین ۵ درصد کوچکتر شده و بجای فروش ۸۳ میلیون دستگاه در فصل سوم ۲۰۲۰، امسال ۷۸.۸ میلیون گوشی به فروش رسیده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی