ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

جشنواره پاییزی چارخونه پلاس تا 30 آذر ادامه دارد

چارخونه، بازار سرگرمی و محتوای دیجیتال ایرانی است که انواع بازی، برنامه، فیلم و سریال را به کاربران ارائه می‌کند. کاربران در چارخونه می‌توانند انواع فیلم و سریال را تماشا کنند. این پلتفرم پاییز امسال ...

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۵

چارخونه، بازار سرگرمی و محتوای دیجیتال ایرانی است که انواع بازی، برنامه، فیلم و سریال را به کاربران ارائه می‌کند. کاربران در چارخونه می‌توانند انواع فیلم و سریال را تماشا کنند. این پلتفرم پاییز امسال جشنواره‌ای با عنوان جشنواره پاییز پر جایزه چارخونه پلاس را برگزار کرده و تیزر این جشنواره نیز به عنوان بهترین آگهی‌های تلویزیونی در شهریور 1400 انتخاب شد.

چارخونه پلاس به عنوان یکی از محصولات ایرانسل با مجموعه‌ای از فیلم‌ها و سریال‌های روز جهان، آلبوم‌های موسیقی و تک‌آهنگ‌ها و همچنین کتاب‌خانه‌ای از کتاب‌های صوتی، پلتفرمی است که نیاز مخاطب در ابعاد گوناکون سرگرمی را پاسخ می‌دهد.

ماهانه 44 میلیون تومان جایزه یک کاربر

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند از ۱ آبان تا ۳۰ آذر، هر ماه به مدت حداقل ۴۴ ساعت، فیلم‌های چارخونه‌پلاس را تماشا کنند و شانس خود را برای دریافت جوایز ماهانه و هفتگی امتحان کنند.جوایز ماهانه شامل قرعه‌کشی جایزه ۴۴ میلیون تومانی در هر ماه است. علاوه بر آن هر ماه ۱۴ جایزه ۴ میلیون تومانی نیز به کاربران اهدا می‌شود.

در جشنواره چارخونه پلاس که ویدیو تبلیغاتی آن هم در جشنواره بهترین آگهی‌های تبلیغاتی شهریور ماه 1400 به عنوان ویدیو برتر انتخاب شده، هر هفته، ۴ بسته اینترنت یک‌ساله ویژه ۴ نفر از شرکت‌کنندگان با بیشترین ساعت تماشا نیز به کاربران خود اهدا می‌کند. البته این جایزه به مدت ۸ هفته ادامه خواهد داشت.

کاربران ایرانسل نیز بدون نیاز به خرید اشتراک می‌توانند از این امکان استفاده کنند.کاربران می‌توانند فیلم‌های چارخونه‌پلاس را با ترافیک تمام‌بها از طریق اینترنت ایرانسل تماشا کنند. با خرید اشتراک چارخونه‌پلاس نیز می‌توانند با ترافیک نیم‌بها از تمام امکانات بهره‌مند شوند.

به گفته ایرانسل کاربران چارخونه پلاس برای افزایش شانس خود و دریافت یک امتیاز بیشتر در قرعه‌کشی می‌توانند هر هفته فیلم‌هایی را که در در چالش «فیلم هفته» چارخونه‌پلاس معرفی شده‌اند تماشا کنند. علاقه‌مندان با حضور در جشنواره ۴۴ ساعت فیلم در هفته، می‌توانند با تماشای بیشتر فیلم و سریال، شانس بیشتری برای برنده شدن داشته باشند.

علاقه‌مندان همچنین برای شرکت در جشنواره پاییز چارخونه‌پلاس می‌توانند به این ‌آدرس مراجعه یا #۴۴* را با تلفن همراه خود، شماره‌گیری کنند. همچنین برای تماشای تیزر برتر این جشنواره نیز می‌توانید از اینجا آن را تماشا کنید.+

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی