ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

دیجی‌کالا جت پوست‌اندازی می‌کند؛ از تحویل نان و مواد پروتئینی تا احتمال دلیوری غذا

رئیس هیئت مدیره دیجی‌کالا در گفتگو با دیجیاتو از گسترده شدن خدمات دیجی‌کالا جت در آینده‌ای نزدیک و احتمال دلیوری غذا خبر داد. به گفته وی در کنار تحویل کالاهای سوپرمارکتی، خدمات تحویل نان، مواد ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | ۱۲:۴۵

رئیس هیئت مدیره دیجی‌کالا در گفتگو با دیجیاتو از گسترده شدن خدمات دیجی‌کالا جت در آینده‌ای نزدیک و احتمال دلیوری غذا خبر داد. به گفته وی در کنار تحویل کالاهای سوپرمارکتی، خدمات تحویل نان، مواد پروتئینی، گل، لوازم تحریر و… به خدمات این پلتفرم افزوده خواهد شد.

«سعید محمدی» شب گذشته مهمان برنامه اینستاگرامی آنتک دیجیاتو بود و در بخشی از این گفتگو به آینده دیجی‌کالا جت و پوست‌اندازی فعالیت این پلتفرم اشاره کرد.

او با بیان اینکه شکل‌گیری دیجی‌کالا جت در راستای پاسخ به نیاز کاربران دیجی‌کالا و بهبود تجربه مشتری بوده است، گفت:

«دیجی‌کالا جت تنها محدود به حوزه سوپرمارکتی نخواهد بود و به زودی محصولاتی که ارائه آن‌ها در مدل کوییک کامرس منطقی باشد، از جمله ارائه انواع مواد غذایی، نان، لبنیات، مواد پروتئینی و حتی کالاهایی که تقاضای بسیاری داشته و امکان دارد مشتریان خیلی فوری به آن‌ها نیاز داشته باشند.»

به گفته رئیس هیئت مدیره دیجی‌کالا، تا پایان آبان ماه تنوع خدمات ارائه شده توسط این پلتفرم در برخی از نقاط تهران افزایش یافته و احتمالا تا دی‌ماه، کل تهران تحت پوشش قرار خواهد گرفت. این تنوع محصولات به آرامی افزایش پیدا خواهد کرد.

او در ادامه از پارتنرهای دیجی‌کالا جت و جت مارت‌ها به عنوان دو مدل عملیاتی برای فعالیت دیجی‌کالا جت نام برد و به دیجیاتو گفت: «جت مارت، انبارک‌های کوچک دیجی‌کالا هستند که در سطح شهر توزیع شده‌اند و در حال حاضر در تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، اهواز و کرج فعالند. تا پایان سال نیز در سایر شهرهای بزرگ ایران، شروع به فعالیت خواهند کرد.»

محمدی با تاکید بر اینکه دیجی‌کالا جت رقابت مستقیمی با اسنپ نداشته، استراتژی دیجی‌کالا در این زمینه را خلق ارزش افزوده برای 15 میلیون مشتری خود و پوشش نیازها و بهبود تجربه آن‌ها عنوان کرد و افزود: «در دیجی‌کالا جت، اکوسیستم بازی خواهیم داشت. هر پارتنر و فروشگاه زنجیره‌ای که ساختار مدرنی داشته باشد می‌تواند با دیجی‌کالا جت همکاری کند.»

رئیس هیئت مدیره دیجی‌کالا در پاسخ به سوال دیجیاتو مبنی بر اینکه آیا به حوزه دلیوری غذا نیز وارد خواهند شد از عدم تصمیم قطعی در این زمینه سخن گفت اما احتمال آن را رد نکرد: «این موضوع باید کاملا بررسی شده و شاید به عنوان سرویس مکمل، به خدمات‌مان افزوده شود.»

وی در پایان به امکان راه‌اندازی یک سوپرمارکت دیجیتالی مانند «آمازون گو» اشاره کرد و گفت:

«سوپرمارکت دیجیتال یک محصول مبتنی بر تکنولوژی است که اکوسیستم خود را می‌طلبد و بایستی مجموعه کاملی از خدمات فین‌تکی باشد. بخشی از این اکوسیستم در دیجی‌کالا شکل گرفته و پتانسیل آن نیز وجود دارد. اما در زمینه تکنولوژی برداشت کالا، فعلا صاحب این تکنولوژی نیستیم اما با یکی از استارتاپ‌های مطرح این حوزه مذاکراتی را داشته‌ایم تا ببینیم آیا از عهده این سطح تکنولوژی بر خواهند آمد یا خیر؟»

این بخش از گفتگوی اینستاگرامی دیجیاتو با رئیس هیئت مدیره دیجی‌کالا را می‌توانید از اینجا ببینید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • noisymind
    noisymind | ۱۲ آبان ۱۴۰۰

    اولین تجربه بنده مصادف شد با آخرین خرید من از اونها! کلا جنس منو تحویل ندادن و پول رو هم بعد از یک هفته تو حساب کیف پول دیجیکالا ریختن!!

مطالب پیشنهادی