ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

مدیرعامل گروه MTN: ایران یک بازار مهم برای ما است و به دنبال خروج از آن نیستیم

مدیرعامل گروه ام‌تی‌ان بر ادامه حضور در ایران تاکید کرد و گفت MTN همچنان بر ایران، به‌عنوان یک بازار مهم، تمرکز خواهد داشت و این موضوع با برنامه آن‌ها برای خروج از کشورهایی مانند سوریه، ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | ۰۹:۴۷

مدیرعامل گروه ام‌تی‌ان بر ادامه حضور در ایران تاکید کرد و گفت MTN همچنان بر ایران، به‌عنوان یک بازار مهم، تمرکز خواهد داشت و این موضوع با برنامه آن‌ها برای خروج از کشورهایی مانند سوریه، یمن و افغانستان، تناقضی ندارد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، «سبیسی جوناس» رئیس هیئت‌مدیره گروه ام‌تی‌ان، «رالف موپیتا» مدیرعامل گروه ام‌تی‌ان و «اسماعیل جارودی» معاون گروه ام‌تی‌ان در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا، روز گذشته از ساختمان مرکزی ایرانسل بازدید و با «بیژن عباسی‌آرند» مدیرعامل و نیز معاونان و کارکنان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، دیدار کردند.

رئیس هیئت‌مدیره گروه MTN، در ابتدای این دیدار، با اشاره به اینکه ام‌تی‌ان، با وجود شرایط ژئوپولتیک منطقه، دوشادوش ایرانسل، به همکاری و حمایت از کسب‌وکار در ایران ادامه خواهد داد، دستاوردها و اقدامات انجام شده طی دوران اخیر در ایرانسل را ستود و بر ادامه گذار به تحول دیجیتال، از جمله در حوزه‌هایی همچون فین‌تک، تاکید کرد.

مدیرعامل گروه ام‌تی‌ان نیز در این دیدار، با قدردانی از مدیرعامل و معاونان ایرانسل بابت تلاش‌های مدیریتی انجام شده، تصریح کرد:

«با توجه به برخی حرف و حدیث‌های موجود، پیرامون برنامه خروج ام‌تی‌ان از منطقه خاورمیانه و رویکرد آفریقامحور این گروه ارتباطی، لازم است تاکید کنم که ما در حال خروج و واگذاری سایر شرکت‌های خود در منطقه خاورمیانه، شامل سوریه، یمن و افغانستان هستیم ولی در عین حال، درباره ایران چنین برنامه‌ای نداریم.»

موپیتا تاکید کرد MTN همچنان بر ایران، به‌عنوان یک بازار مهم، تمرکز خواهد داشت و این موضوع، با رویکرد آفریقامحور گروه ام‌تی‌ان و برنامه آن‌ها برای خروج از کشورهایی مانند سوریه، یمن و افغانستان، تناقضی ندارد.

به گفته وی ایران بازاری است که آن‌ها بر روی آن تمرکز دارند و این با رویکرد آفریقامحور آن‌ها تناقضی ندارد و در کنار آن و همزمان با آن است:

«از شما می‌خواهیم که با قدرت، مسیر خود در تحول دیجیتال در ایران را ادامه دهید و همان‌طور که به عنوان مثال، در ارائه خدمات شبکه نسل چهار تلفن‌همراه، در ایران پیشتاز بودید، پیشتازی در ارائه نسل پنج 5G را نیز با قدرت ادامه دهید.»

مدیرعامل گروه MTN همچنین با تصریح بر اینکه ایرانسل، یکی از دو شرکت برتر گروه ام‌تی‌ان، در زمینه ترافیک شبکه ارتباطی است، بر ادامه مسیر ایرانسل به‌عنوان یک کسب‌وکار موفق و راهبر بازار، با همراهی ام‌تی‌ان تاکید کرد.

معاون گروه ام‌تی‌ان در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا نیز در این دیدار، با تشکر از تیم مدیریتی ایرانسل به رهبری عباسی‌آرند بابت دستاوردهای حاصل شده، از مدیران ارشد گروه ام‌تی‌ان بابت حمایت‌های مستمر از ایرانسل قدردانی و بر ادامه رابطه استراتژیک و طولانی‌مدت فی‌مابین، تاکید کرد.

بیژن عباسی‌آرند، مدیرعامل ایرانسل، در این دیدار، ضمن خوش‌آمدگویی به مدیران ام‌تی‌ان، ادامه و گسترش همکاری طولانی‌مدت موجود بین دو طرف را حایز اهمیت دانست و با تشکر از حمایت‌ها و همکاری‌های انجام شده از طرف گروه ام‌تی‌ان، ابراز امیدواری کرد که در آینده نیز این همکاری‌ها بیش از پیش، گسترش یابد.

مدیرعامل ایرانسل در ادامه، با ارائه گزارشی از شرایط موجود کسب‌وکار در کشورمان، آخرین دستاوردهای ایرانسل را در زمینه‌های مالی، تجاری و ارائه خدمات دیجیتال به مشترکان خود و جامعه مخاطبان ایرانی، تشریح کرد.

تیم ارشد مدیریتی ام‌تی‌ان، پس از نشست با مدیرعامل و معاونان ایرانسل، با حضور در یکی از طبقات ساختمان مرکزی ایرانسل، با کارکنان نخستین ارائه‌دهنده 5G و رکورددار سرعت اینترنت در ایران از نزدیک گفت‌وگو کردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی