ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی‌های سری پیکسل ۶ با سرعتی کمتر از انتظار شارژ می‌شوند

گوگل هنگام معرفی سری پیکسل‌ ۶ مانور زیادی روی شارژ ۳۰ واتی آن داد. این قطعه ۲۵ دلاری که در جعبه محصول موجود نیست، تنها در ۳۰ دقیقه گوشی را ۵۰ درصد شارژ می‌کند. اما ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | ۲۳:۱۵

گوگل هنگام معرفی سری پیکسل‌ ۶ مانور زیادی روی شارژ ۳۰ واتی آن داد. این قطعه ۲۵ دلاری که در جعبه محصول موجود نیست، تنها در ۳۰ دقیقه گوشی را ۵۰ درصد شارژ می‌کند. اما اکنون مشخص شده سرعت شارژ کمتر از حد انتظار است.

رسانه Android Authority سرعت شارژ پیکسل‌ ۶ را آزمایش کرده و یافته‌های آن‌ها نشان از اطلاعات گمراه‌کننده گوگل می‌دهد. پس از آزمایش پیکسل ۶ با شارژر ۳۰ واتی مشخص می‌شود این گوشی تنها با ۲۲ وات شارژ می‌شود و ادعای گوگل صحت ندارد. این منبع فناوری خاطرنشان می‌کند باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی پیکسل ۶ پرو در حالت خاموش بودن شارژ تطبیقی و تنظیمات باتری تطبیقی، حدود ۱۱۱ دقیقه طول می‌کشد تا به شارژ کامل برسد. برای ۵۰ درصد اول حدود ۳۱ دقیقه زمان لازم است، اما ۵۰ درصد دوم بسیار بیشتر طول می‌کشد.

ظاهرا سرعت شارژ گوشی زمانی که به ۷۵ درصد می‌رسد به ۱۲ وات کاهش می‌یابد و زمانی که باتری تقریبا پر می‌شود، به ۲.۵ وات کاهش می‌یابد و حدود یک ساعت طول زمان نیاز دارد تا ۱۵ درصد نهایی پر شود. در حالی که کاهش سرعت شارژ به مرور زمان برای جلوگیری از آسیب رسیدن به باتری تلفن و دمای بالا مهم است، کاهش به ۲.۵ وات امری غیرمعمول به نظر می‌رسد.

همچنین این وب‌سایت سرعت شارژ را با شارژر ۱۸ واتی پیکسل‌های قدیمی امتحان کرده و پیکسل ۶ پرو در ۱۲۱ دقیقه به شارژ کامل رسیده. تفاوت محسوسی بین این دو مشاهده نمی‌شود و این محصول ۲۵ دلاری تنها ۱۰ دقیقه سریعتر است.

گوگل تنها اعلام کرده پیکسل ۶ در ۳۰ دقیقه به ۵۰ درصد شارژ می‌رسد و به صراحت سرعت شارژ ۳۰ واتی را ذکر نکرده است. گوگل هنوز واکنشی به این صحبت‌ها نداشته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی