ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی ۱۲ با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و پشتیبانی از شارژ ۱۰۰ واتی از راه می‌رسد

شیائومی ۱۲ احتمالا اولین گوشی خواهد بود که به تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ مجهز می‌شود. در رویداد Summit 2020 اسنپدراگون ۸۸۸ رونمایی شد و یک ماه بعد شیائومی اولین شرکتی بود که از این چیپست در ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | ۲۳:۳۰

شیائومی ۱۲ احتمالا اولین گوشی خواهد بود که به تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ مجهز می‌شود. در رویداد Summit 2020 اسنپدراگون ۸۸۸ رونمایی شد و یک ماه بعد شیائومی اولین شرکتی بود که از این چیپست در گوشی خود بهره برد. اکنون دوباره پرچمدار تراشه‌های کوالکام معرفی می‌شود و غول چینی در پی استفاده از آن است.

شیائومی ۱۲ با پرچمدار تراشه‌های موبایل راهی بازار می‌شود و احتمالا تا قبل از پایان سال جاری میلادی عرضه می‌شود. بر اساس اطلاعات Digital Chat Station، مدل استاندارد از این خانواده از شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند. البته گوشی می 10 اولترا و ۱۱ تی پرو از شارژ ۱۲۰ واتی بهره می‌برند، اما در گوشی‌های جدید خبری از آن نیست.

شیائومی ۱۱ تی پرو دوربین اصلی سه‌گانه دارد که سنسور اصلی‌اش ۱۰۸ مگاپیکسلی با اندازه دیافراگم f/1.75 و امکان فیلمبرداری ۸K است. دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید با زاویه دید ۱۲۰ درجه و همچنین یک دوربین ۵ مگاپیکسلی تله-ماکرو لنز اصلی را همراهی می‌کنند. دوربین سلفی آن هم ۱۶ مگاپیکسلی است. اما در شیائومی ۱۲ نسخه استاندارد شاهد استفاده از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهبودیافته خواهیم بود که جای سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی را می‌گیرد.

بررسی شیائومی می ۱۱
شیائومی می ۱۱

باتری این گوشی حجم بالایی خواهد داشت که در بدنه‌ای باریک قرار می‌گیرد. نسبت بدنه به نمایشگر در محصول جدید شیائومی بالاست و یک حفره درون نمایشگر میزبان دوربین سلفی خواهد بود. چندی پیش همین منبع گفت شاهد دوربین سه گانه در شیائومی ۱۲ خواهیم بود. لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی واید در کنار سنسور اولترا واید و تله فوتو روی این گوشی نصب خواهد شد.

انتظار می‌رود شیائومی ۱۲ با تراشه اسنپدراگون ۸۹۸، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۱۰۰ واتی از راه برسد. تمام اطلاعات فوق شایعه هستند و فعلا هیچ منبع رسمی آن‌ها را تایید نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی