ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پوکو M4 پرو 5G با دیمنیستی ۸۱۰ و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

چندین ماه پیش گوشی پوکو M3 پرو 5G معرفی شد و حالا نوبت به نسخه جدیدش رسیده. این دستگاه که پوکو M4 پرو 5G نام دارد، از طراحی کاملا متفاوتی بهره نمی‌برد، با این حال ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | ۱۶:۴۳

چندین ماه پیش گوشی پوکو M3 پرو 5G معرفی شد و حالا نوبت به نسخه جدیدش رسیده. این دستگاه که پوکو M4 پرو 5G نام دارد، از طراحی کاملا متفاوتی بهره نمی‌برد، با این حال طراحی‌اش بهبود داشته و همچنین از مشخصات فنی بهتری بهره می‌برد.

این گوشی هوشمند به نمایشگر ۶.۶ اینجی مجهز شده که کمی از پنل ۶.۵ اینچی نسل قبلی‌اش بزرگتر است، با این حال همچنان با نمایشگر LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، نسبت تصویر ۲۰:۹ و رفرش ریت ۹۰ هرتز روبه‌رو هستیم. نرخ نمونه‌برداری لمسی این پنل به ۲۴۰ هرتز می‌رسد که از ۱۸۰ هرتز نسل قبلی‌اش بیشتر است. روشنایی این نمایشگر هم از ۴۰۰ به ۴۵۰ نیت افزایش پیدا کرده و توسط گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شود.

پوکو M4 پرو 5G

روی پنل پشتی یک ماژول عریض برای میزانی دوربین به چشم می‌خورد که البته برآمدگی ندارد. دوربین اصلی این دستگاه ۵۰ مگاپیکسلی است که توسط یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید با زاویه دید ۱۱۹ درجه همراهی می‌شود. رزولوشن دوربین سلفی پوکو M4 پرو 5G برابر 16 مگاپیکسل است.

این گوشی هوشمند پوکو به تراشه دیمنسیتی ۸۱۰ مجهز شده که با لیتوگرافی ۶ نانومتری تولید می‌شود و از مودم 5G بهره می‌برد. نسل قبلی آن یعنی M3 پرو به تراشه ۷ نانومتری دیمنسیتی ۷۰۰ مجهز شده است.

پوکو M4 پرو 5G مانند نسل قبلی‌اش به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده، اما بجای شارژ ۱۸ واتی، از شارژ ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند و درون جعبه‌اش آداپتور آن قرار دارد. با این شارژر، می‌توان ظرفیت باتری را در مدت ۵۹ دقیقه بطور کامل شارژ کرد. در جدول زیر مشخصات این گوشی هوشمند را مشاهده می‌کنید:

پوکو M4 پرو 5G
ابعاد و وزن۱۶۳.۶ در ۷۵.۸ در ۸.۸ میلی‌متر و ۱۹۵ گرم
نمایشگر۶.۶ اینچی IPS LCD با رفرش ریت ۹۰ هرتز
پردازندهدیمنسیتی ۸۱۰ با مودم 5G
رم۴/۶ گیگابایت
حافظه داخلی۶۴/۱۲۸ گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظهبله
دوربین اصلی۵۰ + ۸ مگاپیکسل
دوربین سلفی۱۶ مگاپیکسل
سیستم عاملاندروید ۱۱ با رابط کاربری MIUI 12.5
باتری۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی
قیمت۲۳۰ یورو

پوکو M4 پرو 5G به اسپیکر استریو مجهز شده و همچنان جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون دارد. علاوه بر این، با درگاه کارت حافظه و پشتیبانی از NFC روبه‌رو هستیم. سنسور اثر انگشت هم درون دکمه پاور تعبیه شده است.

این گوشی هوشمند از دو روز دیگر وارد بازار جهانی می‌شود. نسخه پایه‌اش با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، ۲۳۰ یورو قیمت دارد و نسخه بعدی‌اش با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۲۵۰ یورو فروخته می‌شود. در ابتدا این مدل‌ها با قیمت ۱۹۹ و ۲۱۹ یورو به فروش می‌رسند.

کاربران می‌توانند آن را در رنگ‌های مشکی، آبی و زرد سفارش دهند. در نهایت باید بگوییم که با ردمی نوت ۱۱ با برند پوکو روبه‌رو هستیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی