ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاویار از مدل ویژه آیفون ۱۳ پرو با دندان واقعی دایناسور تی رکس رونمایی کرد

شرکت روسی کاویار (Caviar) که نسخه‌های لوکس محصولات الکترونیکی را در بازار می‌فروشد، اینبار به سراغ مواد ویژه‌ای برای جدیدترین آیفون‌های اپل رفته. کاویار نسخه خاصی از آیفون ۱۳ پرو را با نام Tyrannophone معرفی ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

شرکت روسی کاویار (Caviar) که نسخه‌های لوکس محصولات الکترونیکی را در بازار می‌فروشد، اینبار به سراغ مواد ویژه‌ای برای جدیدترین آیفون‌های اپل رفته. کاویار نسخه خاصی از آیفون ۱۳ پرو را با نام Tyrannophone معرفی کرده که بخشی از دندان واقعی دایناسور تی رکس با قدمت ۸۰ میلیون سال روی پنل پشتی‌اش قرار گرفته است.

این گوشی‌های هوشمند تحت سری «Tera» در اختیار خریداران قرار می‌گیرند که علاوه بر Tyrannophone، در مدل‌های Monsterphone با پنل پشتی تیتانیوم مقاوم و همچنین Teradiamond با ۱۰۲۸ قطعه الماس هم به فروش می‌رسند.

مدل Tyrannophone از مواد سبک وزنی ساخته شده و روی آن با حکاکی به همراه آلیاژ طلای جواهرسازی روبه‌رو هستیم. برای چشم دایناسور از کهربای واقعی استفاده شده و بقیه بخش‌های دایناسور جنس تیتانیومی دارد. البته همانطور که گفتیم، برای بخش بسیار کوچکی از آن با دندان واقعی تی رکس روبه‌رو هستیم.

کاویار آیفون ۱۳ پرو
آیفون ۱۳ پرو Tyrannophone

کاویار تنها ۷ نمونه از این گوشی هوشمند را تولید خواهد کرد و آن را با ۱ ترابایت حافظه داخلی، با قیمت ۸,۶۱۰ دلار می‌فروشد. البته کاربران می‌توانند مدل آیفون ۱۳ پرو مکس را هم سفارش دهند.

کاویار آیفون ۱۳ پرو
آیفون ۱۳ پرو Monsterphone

مدل بعدی، Monsterphone نام دارد که از پوشش تینانیومی مخصوص صنعت هوانوردی بهره می‌برد. روی پنل پشتی این مدل شاهد قرارگیری اثر پنجه‌های دایناسور هستیم. این مدل در ۹۹ نمونه به تولید می‌رسد و ۷,۷۶۰ دلار قیمت دارد.

کاویار آیفون ۱۳ پرو
آیفون ۱۳ پرو Teradiamond

مدل آخر، Teradiamond است که در ساخت بدنه‌اش از تیتانیوم به همراه ۱,۰۲۸ قطعه الماس با قطر ۱.۳ میلی‌متر برای مدل پرو و ۱.۵ میلی‌متر برای مدل پرو مکس و ۱۲۸ یاقوت استفاده شده است. این مدل تنها در ۱۸ نسخه به تولید می‌رسد و با ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی، ۴۹,۲۴۰ دلار قیمت دارد.

قیمت‌ها درنظر گرفته شده برای مدل‌های Tyrannophone و Monsterphone نسبت به تولیدات قبلی کاویار مقرون به‌صرفه هستند. برخی تولیدات این کمپانی قیمت‌های ده‌ها هزار دلاری دارند که البته افراد بسیار خاصی هم می‌توانند آن‌ها را تهیه کنند. در نهایت باید بگوییم قیمت‌های بالا برای مدل پرو هستند و برای نسخه پرو مکس باید هزینه بیشتری پرداخت کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی