ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

مدیرعامل شرکت داروسازی جانسون و جانسون به هیئت مدیره اپل پیوست

اپل امروز اعلام کرد که «الکس گورسکی»، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت داروسازی جانسون و جانسون به هیئت مدیره این شرکت پیوسته است. او احتمالا در پیشبرد پروژه‌های مرتبط با حوزه سلامت به اپل ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

اپل امروز اعلام کرد که «الکس گورسکی»، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت داروسازی جانسون و جانسون به هیئت مدیره این شرکت پیوسته است. او احتمالا در پیشبرد پروژه‌های مرتبط با حوزه سلامت به اپل کمک خواهد کرد.

تیم کوک، مدیرعامل اپل در بیانیه‌ای گفت گورسکی فردی خوش‌نظر در حوزه سلامت است و اپل از تخصص او در پروژه‌های خود بهره خواهد گرفت. کوک افزود: «الکس فردی خوش‌نظر در حوزه سلامت است و بینش جامع، تجربه و علاقه به فناوری را برای بهبود زندگی مردم و ایجاد جامعه‌ای سالم‌تر به کار می‌گیرد. هیجان‌زده‌ایم که ورود او به هیئت مدیره اپل را تبریک بگوییم و می‌دانم که همه ما از قابلیت‌های رهبری و تخصص او بهره‌مند خواهیم شد.»

گورسکی هم در این باره گفت مفتخر است که به هیئت مدیره اپل پیوسته و باور دارد که می‌توان از پتانسیل‌های فناوری برای بهتر کردن زندگی مردم استفاده کرد: «باعث افتخار است که به هیئت مدیره اپل پیوسته‌ام و عضو شرکتی هستم که مبتنی بر ارزش‌ها پیش می‌رود و دائما با نوآوری به دنبال افزایش توانمندی‌ها و بهبود شرایط زندگی ماست.»

الکس گورسکی از سال ۱۹۸۸ در شرکت جانسون و جانسون بوده و در بخش‌های فروش، مدیریت و بازاریابی فعالیت کرده است. او در سال ۲۰۱۲ به عنوان مدیرعامل این شرکت انتخاب شد اما قرار است از سوم ژانویه ۲۰۲۲ از صندلی مدیرعاملی کنار برود. البته او همچنان عضو هیئت مدیره جانسون و جانسون باقی خواهد ماند.

اپل و جانسون و جانسون در گذشته با هم همکاری‌هایی داشته‌اند. این دو شرکت در حال حاضر مشغول انجام تحقیقی مشترک هستند تا ببینند اپل واچ می‌تواند فیبریلاسیون دهلیزی قلب را پیش از خطرناک شدن تشخیص دهد یا خیر. کوپرتینویی‌ها با تجربه فردی مثل گورسکی می‌توانند رویکرد پخته‌تری در حوزه سلامت داشته باشند، اما باید صبر کنیم تا ببینیم اثر پیوستن او به هیئت مدیره اپل بیشتر از یک تصمیم نمادین خواهد بود یا نه.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی