ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

DxOMark به دوربین شیائومی ۱۱ تی امتیاز ۱۰۸ داد

شیائومی چندین ماه پیش گوشی‌های سری 11T را معرفی کرد و این محصولات در بازار به فروش می‌رسند. حالا دوربین شیائومی ۱۱ تی توسط DxOMark مورد بررسی قرار گرفته و امتیاز ۱۰۸ را دریافت کرده ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۴ آبان ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

شیائومی چندین ماه پیش گوشی‌های سری 11T را معرفی کرد و این محصولات در بازار به فروش می‌رسند. حالا دوربین شیائومی ۱۱ تی توسط DxOMark مورد بررسی قرار گرفته و امتیاز ۱۰۸ را دریافت کرده که پایین‌تر از امتیاز مدل پرو محسوب می‌شود.

شیائومی ۱۱ تی در بخش عکاسی امتیاز ۱۱۱، در بخش فیلمبرداری امتیاز ۱۰۵ و در بخش زوم هم امتیاز ۴۲ را کسب کرده است. در حالی که شیائومی از دوربین یکسان در مدل استاندارد و پرو استفاده کرده، شیائومی 11 تی پرو امتیاز بسیار بالاتر ۱۱۷ را کسب کرده است.

به نظر می‌رسد تفاوت اصلی میان این گوشی‌های هوشمند مربوط به تراشه مورد استفاده در آن‌ها می‌شود. در حالی که مدل استاندارد از چیپ دیمنسیتی ۱۲۰۰ بهره می‌برد، شیائومی در مدل پرو از اسنپدراگون 888 استفاده کرده است. DxOMark گفته تفاوت در تراشه‌ها تاثیر بزرگی روی کیفیت تصاویر داشته است.

دوربین شیائومی ۱۱ تی

با وجود چنین اختلاف امتیازی، این منبع عملکرد فوکوس خودکار این دوربین را در فضای آزاد تحسین کرده. علاوه بر این، با نویز کمی در تصاویر و ویدیوها روبه‌رو هستیم و دوربین این گوشی شیائومی جزئیات بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

با وجود چنین مواردی، به گفته DxOMark در برخی تصاویر با رنگ غیرطبیعی پوست روبه‌رو هستیم و همچنین در شرایط نوری ضعیف فوکوس خودکار می‌تواند ناپایدار باشد. با وجود استفاده از دوربین تله‌فوتو ماکرو در این دستگاه، به علت استفاده از چیپست مدیاتک، در هنگام زوم جزئیات کمی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و همچنین نوردهی مناسبی ندارد.

شیائومی ۱۱ تی از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد و به دوربین اصلی سه‌گانه با سنسورهای ۱۰۸، ۸ و ۵ مگاپیکسلی مجهز شده. این دستگاه دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی دارد و به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده که از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی هوشمند اخیرا وارد بازار ایران هم شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی