ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کیت توسعه‌دهنده اسنپدراگون برای آزمایش برنامه‌های آرم روی ویندوز عرضه شد

کوالکام چند ماه پیش از کیت توسعه‌دهندگان اسنپدراگون رونمایی کرد و حالا این دستگاه تحت عنوان محصولی به نام ECS LIVA Mini Box QC710 با قیمت ۲۱۹ دلار روانه بازار شده تا توسعه‌دهندگان بتوانند اپلیکیشن‌های ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۴ آبان ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۰

کوالکام چند ماه پیش از کیت توسعه‌دهندگان اسنپدراگون رونمایی کرد و حالا این دستگاه تحت عنوان محصولی به نام ECS LIVA Mini Box QC710 با قیمت ۲۱۹ دلار روانه بازار شده تا توسعه‌دهندگان بتوانند اپلیکیشن‌های ویندوز آرم را روی آن امتحان کنند.

کیت توسعه‌دهندگان اسنپدراگون به جای نسل دوم اسنپدراگون 7c از نسل اول این تراشه استفاده می‌کند که البته فرق زیادی با نسل قبلی ندارد. ECS LIVA Mini Box QC710 همراه با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. این دستگاه مجهز به ویندوز ۱۰ هوم است اما می‌توانید آن را به‌صورت رایگان به ویندوز ۱۱ ارتقا دهید.

در بخش درگاه‌ها شاهد حضور یک درگاه USB 3.2 Gen 1، یک درگاه USB 2.0، یک درگاه USB-C برای شارژ، HDMI و اترنت هستیم. «میگوئل نونز» قبلا گفته بود: «ما در زمینه ساخت ابزارهای کارآمد توسعه با همکاری مایکروسافت سابقه پرافتخاری داریم، و کیت توسعه‌دهندگان اسنپدراگون هم جدیدترین حاصل این همکاری است. این کیت جایگزین مقرون به صرفه‌ای برای سایر دستگاه‌های مصرفی و تجاری است. کیت توسعه‌دهندگان با اندازه کوچک خود نسبت به نوت‌بوک‌ها انعطاف‌پذیری بیشتر و قیمت کمتری دارد. ما تعهد داریم که در مسیر پاسخ‌گویی به نیاز مشتریان به توسعه‌دهندگان کمک کنیم و در عین حال هزینه‌ها را پایین نگه داریم.»

بدیهی است که کیت توسعه‌دهندگان کوالکام قرار نیست محصولی رده بالا و پرقدرت باشد. این دستگاه طراحی شده تا امکان آزمایش اپلیکیشن‌ها را با قیمتی مناسب به توسعه‌دهندگان بدهد. این محصول حتی برای توسعه اپلیکیشن‌ها هم طراحی نشده است، چون شبیه‌ساز ۶۴ بیتی ندارد.

کوالکام این دستگاه را با قیمت ۲۱۹ دلار می‌فروشد. وزن این کیت حدود ۲۲۵ گرم است و فن ندارد. کوالکام کیت خود را به گونه‌ای طراحی کرده که به راحتی بتوانید آن را با خود حمل کنید. نکته قابل توجه درباره این محصول نرم‌افزارهایی است که همراه آن عرضه می‌شود. ECS LIVA Mini Box QC710 با .NET 5، ویژوال استودیو کد، FFMPEG, LLVM، کرومیوم و Wix عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • molavy
    molavy | ۲۴ آبان ۱۴۰۰

    حافظه داخلی کم کار رو خراب کرد

مطالب پیشنهادی