ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی A73
تکنولوژی

رندرها و مشخصات کامل‌تری از گلکسی A73 5G پیش از موعد رونمایی فاش شد

تاکنون جزئیات مختلفی در مورد گلکسی A73 5G منتشر شده و اکنون رندرهای جدید این گوشی میان‌رده، طراحی و برخی مشخصات مورد انتظار آن را فاش می‌کنند. طبق رندرهای منتشر شده، گلکسی A73 5G سامسونگ ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۷ آبان ۱۴۰۰ | ۱۸:۱۴

تاکنون جزئیات مختلفی در مورد گلکسی A73 5G منتشر شده و اکنون رندرهای جدید این گوشی میان‌رده، طراحی و برخی مشخصات مورد انتظار آن را فاش می‌کنند.

طبق رندرهای منتشر شده، گلکسی A73 5G سامسونگ با ویژگی‌هایی مانند روزنه مخصوص دوربین سلفی و ماژول دوربین چهارگانه پنل پشتی از نظر طراحی کمی شبیه گلکسی A72 به نظر می‌رسد. در سمت راست میان‌رده جدید سامسونگ دکمه‌های پاور و تنظیم صدا و در سمت پایین آن پورت USB-C به همراه میکروفون و اسپیکر دیده می‌شود. ظاهرا سامسونگ جک ۳.۵ میلی متری هدفون را در گلکسی A73 5G کنار گذشته، که با این وجود اکنون خشاب سیم کارت نیز در پایین دستگاه قرار گرفته است.

گلکسی A73

رندرهای گلکسی A73 5G توسط Technizo Concept و با همکاری LetsGoDigital و بر اساس شایعات منتشر شده درباره آن ایجاد شده است، بنابراین دستگاه نهایی می‌تواند به همراه تفاوت‌های جزئی به بازار عرضه شود.

انتظار می‌رود گلکسی A73 5G نیز درست مانند A72 از پردازنده اسنپدراگون 750G، نمایشگر ۶.۷ اینچی امولد با وضوح +FullHD و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره ببرد. با این وجود گفته می‌شود سامسونگ نرخ تازه‌سازی میان رده جدید را از ۹۰ هرتز تا ۱۲۰ هرتز افزایش خواهد داد و این پنل توسط تولیدکنندگان چینی ساخته می‌شود.

همچنین این گزارش ادعا دارد که گلکسی A73 5G دارای بدنه پلاستیکی است و از گواهی مقاومت IP67 بهره می‌برد. در بخش دوربین نیز احتمالا شاهد سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهیم بود، اما جزئیات دوربین‌های دیگر آن هنوز مشخص نشده است.

میان‌رده سامسونگ احتمالا به همراه سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI 4 از پیش نصب شده روانه بازار خواهد شد و می‌تواند با یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات عرضه شود.

غول فناوری کره گلکسی A72 را در ماه مارس معرفی کرد، اما گلکسی A73 5G با تاخیر عرضه خواهد شد که با این وجود انتظار نمی‌رود تولید آن زودتر از سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ آغاز شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی